Gast gertjeet9000 Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Hallo heren/dames ik loop tegen een probleem aan heb een et9000 die wel draait op een quad lnb 23 en 19. Nu wil ik over op 4x alps met een spaun 411 19 perfect maar de 23 alleen maar sid not found wat doe ik verkeerd. groet gertje
satencom Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Hat je eerst dan een duo-lnb er op, en ben nu over gestapt naar 4 lnb's waar staan die dan allemaal op uitgericht dan Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Ongetwijfeld moet je nog eea aan je DiSecq settings veranderen.
firescoob Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 Je moet je tuner configuratie aanpassen. menu>instellingen>zender zoeken> tuner config Nu zal er waarschijnlijk A/B staan en je moet A/B/C/D kiezen met de sat's die jij hebt MvG Firescoob Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen