Gast paparodge Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Weet niet zeker of dit over dit onder het 'onderwerp' verbod valt dat geldig is op dit forum. Ik zoek op zich geen clone, integendeel! Ik heb onlangs een DM800 HD PVR aangeschaft en daar de prijs van een originele voor betaald en ik wil ook absoluut een originele! Mijn vraag is eachter, hoe kan ik zien of ik niet genept ben? Hoe onderscheid je een echte van een clone. Ik vind namelijk de kwaliteit van het apparaat niet zo professioneel overkomen op één of andere manier. Op zich werkt alles prima, dus wellicht denkt men 'wat zeur je dan?', maar het is een gevoel.... Het display zit er niet echt recht in (tekst scheef), het woord 'Dreambox' ziet er 'vesleten uit en de zgn hologrammen had ik ook door mijn kinderen er op kunnen laten tekenen. Nogmaals, alles werkt wel en is geleverd in een normale Dreambow verpakking, met kabels, handleiding etc. maar toch... Hoe bepaal ik of ie echt is? (mocht dit toch onder het forumvebod vallen, svp bericht te verwijderen door een moderator en mijn excuses)
Beheerder Michel Geplaatst: 26 juni 2011 Beheerder Geplaatst: 26 juni 2011 Je kunt beter vragen hoe je een origineel herkend. Die herken je door bij een fatsoenlijke winkel te kopen. Die zullen je namelijk niet oplichten. Aan jouw beschrijving te horen heb je een clone. Hiermee wordt dit topic gesloten want je zoekt het randje van het toelaatbare op. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten