kersten Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Ik heb sinds kort een brom toon via de scart aansluiting. als ik het geluid via de tv loopt. Als ik hem uit zet en het geluid over de versterker laat gaan is er geen brom toon. Ik heb de dvd-speler getest over de tv met scart geen brom toon Dit is alleen bij de sat-ontvanger iemand een idee wat het is
keessie100 Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 Heb je toevallig ook nog een cai aansluiting en deze aangesloten? Zoja, even een abbonnee overname punt plaatsen.
satencom Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Heb je ook al een andere scart kabel geprobeerd ,en even op beide scart aansluitingen van de ontvanger proberen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gerdam Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Probeer eens de HDMI-kabel wanneer je een HD ontvanger hebt. Dan is het probleem ook opgelost. Bij ons wel. GWMJ
wortellica Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Probeer het geluid van de tv eens zachter te zetten?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen