Ga naar inhoud


[DM7000] HDTV met dreambox 7000


Gast lientje.

Aanbevolen berichten

Gast lientje.

Ik heb het zitten googlen,het kan niet? Dus ik kan mijn dreambox nu net zo goed weg doen. Kan je echt geen hdtv ontvangen met de dreambox? Indien toch wel, moet ik dan andere software er opzetten ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: lientje.
Ik heb het zitten googlen,het kan niet? Dus ik kan mijn dreambox nu net zo goed weg doen. Kan je echt geen hdtv ontvangen met de dreambox? Indien toch wel, moet ik dan andere software er opzetten ofzo?

Een DB 7000 is een DVB-S ontvanger, al het nieuwe (DVB-S2/MPEG4) zul je daar niet mee gaan ontvangen.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lientje.

vgnp, dank je wel voor je antwoord. Ik durf het bijna niet te vragen, maar kan je die zenders dan helemaal niet ontvangen, of is het dan gewoon alleen niet in hdtv kwaliteit? Vanaf welke serie dreamboxen kan je wel hdtv ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lientje.
vgnp, dank je wel voor je antwoord. Ik durf het bijna niet te vragen, maar kan je die zenders dan helemaal niet ontvangen, of is het dan gewoon alleen niet in hdtv kwaliteit? Vanaf welke serie dreamboxen kan je wel hdtv ontvangen?


dat zijn de DM500HD,DM800HD,DM8000HD
helaas kun je idd geen HD ontvangen met jou DM7000

als je een HD ontvanger hebt en met de juiste card van canaal digitaal kun je gewoon de HD kanalen ontvangen mits je het juiste abbo hebt uiteraard
de kanalen die je op die moment kunt ontvangen met jou DM7000 zijn de kanalen op de astra 19,2 oost

met vriendelijke groet sammy

vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...