Moderator Matchless Geplaatst: 27 juni 2011 Moderator Geplaatst: 27 juni 2011 Ik wil in me netbook de swapfile verplaatsen naar de interne SSD schijf om zo de (zelf ingesoldeerde) sata schijf in slaapstand te zetten. Dit om de werktijd op accu te verlengen. Wie weet hoe ik dat moet doen? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
winwiz Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 In Windows 7 Start -> Computer -> Rechtermuisknop Eigenschappen -> Geavanceerde Systeeminstellingen -> (*) Geavanceerd -> Prestaties -> Geavanceerd -> Virtueel geheugen -> Handmatig instellen: -> Op C: instellen op "geen" op D: (of andere schijf) de gewenste grootte instellen. (vergeet per schijf niet op instellen te drukken om die instelling ook daadwerkelijk aktief te maken na een reboot) Een iets snellere manier is in het zoekveld bij de Startknop: Geavanceerde systeeminstellingen invullen -> Geavanceerde systeeminstellingen weergeven kiezen -> dan zie boven bij punt (*) Dit is pas geldig na een reboot Bij XP is dit bijna dezelfde manier. Uiteindelijk kom je dus in zo'n soort scherm uit: Standaard zet je deze swapfile op 1.5x je interne geheugen grootte Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Moderator Matchless Geplaatst: 27 juni 2011 Auteur Moderator Geplaatst: 27 juni 2011 Thanks.. gelukt Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
winwiz Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen