yvessr Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 Ik installeerde icons en CoolTVGuide uit de plugin library, maar de icons zijn niet aanwezig in mijn CooTV Guide ...? Eigenaardig genoeg is de map waarnaar CoolTV Guide verwijst in het menu onbestaande ! Alle icons zitten wel degelijk in de normale map /usr/share/enigma2/picon, maar toch... niet beschikbaar. Enig idee wat hier kan gedaan worden ? Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Tonskidutch Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 heb je de box herstart en heb je gekeken welke attributen die picon afbeeldingen hebben? overigens middels menu cooltvguide ook op skindesign zetten. ciao Second Life Mungo Parker
yvessr Geplaatst: 27 juni 2011 Auteur Geplaatst: 27 juni 2011 werkt NIET ! ik heb goed skindesign kiezen en dan wegschrijven, maar dat gebeurt gewoonweg niet... zoals ik reeds meldde is de map welke gezocht wordt /usr/share/DVBAPP2/picon... en die bestaat gewoonweg niet! ter info toch melden dat op mijn Vu+Duo ik dit probleem NIET heb; CoolTV Guide werkt daar heel normaal mèt de picons ! Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Tonskidutch Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 heb je de software update ook voor de solo gebruikt menu instellingen softwarebeheer >software update? want dan is de dvbapp2 pas als upgrade in je firmware aanwezig ciao Second Life Mungo Parker
yvessr Geplaatst: 27 juni 2011 Auteur Geplaatst: 27 juni 2011 ja absoluut en er zijn 4 updates doorgevoerd; desondanks geen spoor van die dvbapp2 map... Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Tonskidutch Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 die map heb ik ook niet... dat moet een foutje zijn in de plugin... ipkg kun je zonder /dvbapp2/ het er niet inzetten ? ciao tja omdat ik pertinent tegen het gebruik van picons ben, dacht ik misschien is er meer kennis>>> van de maker zelf: Citaat: Standard Picon Ordner: /usr/share/enigma2/picon/ Standard CoolPico (Mini-Picon) Ordner: /usr/share/enigma2/picon/coolpico/ Ihr könnt aber auch jeden anderen Ort für Eure Picon / Coolpico wählen wobei aber der coolpico Ordner immer im picon Ordner liegen muss Im Setup verweist Ihr dann auf Euren neuen PICON ORDNER NICHT den CoolPico.. sondern immer nur den PICON ORDNER ! (der coolpico wird automatisch gefunden) im Setup muss also stehen z.B. /usr/share/enigma2/picon/ oder /mnt/usb/picon/ u.s.w. Second Life Mungo Parker
yvessr Geplaatst: 27 juni 2011 Auteur Geplaatst: 27 juni 2011 bedankt voor je opzoekingen... mijn picons zitten wel degelijk in de goeie map, maar zoals je vooropstelt waarschijnlijk foutje; ik denk in het VTI2.7 SOLO-image. Er zijn nog andere plugins welke niet werken; zo o.a. DynDNS; invoer onmogelijk... Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Tonskidutch Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 ho, wacht welke skin gebruik je... skins zijn wegens de keymap of typo's vaak de oorzaak van fouten bij instellen ik heb er acht getest en enkel twee zijn zodanig afgestemd op het nieuwe image dat je kunt aanbevelen, neem enkel die. test eens een andere skin en prbeer dyndns Second Life Mungo Parker
Moderator wiz Geplaatst: 27 juni 2011 Moderator Geplaatst: 27 juni 2011 dat komt doordat men bang voor Dream Multimedia de naam enigma in sommige images heeft vervangen door dvbapp2. Gaat je plugin nog uit van enigma2 dan zit daar je probleem denk ik. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
yvessr Geplaatst: 27 juni 2011 Auteur Geplaatst: 27 juni 2011 skin = Kerni-HDIR2... ??? Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen