Ga naar inhoud


Mobiel abonnement verlengen


Daan

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik vroeg me af,mijn abo loopt volgende maand af,ik kan nu al verlengen heb een iets gevonden wat nu bij me past,stel ik verleng het abo vandaag of morgen gaat het abo pas in tot het oude contract is verlopen of direct? ik kan daar niets zo over vinden op de websie van vf.

 

 

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je bij dezelfde provider blijft dan kun je nu vaak al wel overstappen.

Ga je naar een andere provider hou dan rekening met 1 maand opzegtermijn.

Ga nu al vast alles regelen en stel de overzet datum in zodat je nr. en al ook goed op het juiste moment wordt overgezet.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je nieuwe abbo gaat pas in vanaf de datum dat de oude abbo afloopt.

 

Verleng jij je huidige abbo nu nog niet, dan zal deze na einddatum van je huidige abbo steeds met 1 maand worden verlengd.

 

Er zijn zat telefoonzaken, wandel eens eentje naar binnen om je in te laten lichten wink

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Je nieuwe abbo gaat pas in vanaf de datum dat de oude abbo afloopt.



Ik heb toch maar even met de klantenservice gebeld van vf die zeggen zodra je hem verlengt gaat het nieuwe abo direct in werking, het oude contract vervalt de kosten van het oude abo vervalt ook als er nog 1 maand tussen zit,mijn abo verliep dus op 27 juli,die hoef ik dan niet af tekopen of nog te betalen
dus geen dubbele kosten.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk wel even uit of je onder de oud of nieuwe voorwaarden valt, daar zit meestal bij alle aanbieders het addertje.

 

Bijvoorbeeld:

 

FIFO = First In First Out.

 

Tegenwoordig vaak:

 

LIFO = Last In First Out.

 

Onder de oude voorwaarde hanteerde Vodafone het FIFO systeem, dus de oudste geldige bundel maak je eerst op daarna, de nieuwere, dat ligt er aan hoe lang je de bundel mag meenemen. Tevens betaal je de eerste minuut volledig, daarna per seconde.

 

Onder de nieuwe voorwaarden hanteert Vodafone het LIFO systeem. dus de nieuwste bundel maak je eerst op, daarna de oudere, dat ligt er aan hoe lang je de bundel mag meenemen. Tevens betaal je per minuut waardoor je gemiddeld 25% meer belt.

 

Alle providers hanteren binnen hun eigen merk verschillende bundels, dus kijk uit wat je doet. Soms kan de bundel niet meegenomen worden, soms wel, maar beperkt en soms onbeperkt.

 

Het FIFO en LIFO en het na de eerste minuut afrekenen, zijn de 2 meest verraderlijke addertjes.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: ilseonline
Het is een beetje kiezen, want bij verlenging van het abonnement zit meestal een toestel, maar dan wel onder de nieuwe voorwaarden.

Verlengen als sim-only kan natuurlijk ook, scheelt vaak wel een bom duiten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tha Great Mac
Origineel bericht van: ilseonline
Het is een beetje kiezen, want bij verlenging van het abonnement zit meestal een toestel, maar dan wel onder de nieuwe voorwaarden.

Verlengen als sim-only kan natuurlijk ook, scheelt vaak wel een bom duiten.


Dat klopt, maar ook dan val je onder de nieuwe voorwaarden.

Meestal is een goede sim-only aanbieding en zelf een los toestel kopen goedkoper, maar dat hoeft niet persé.


Waarschuwing:

Per 30 juni 2011 hebben zowel Ben als Simyo nieuwe voorwaardes ingevoerd, de oude blijven voor de lopende abonnementen geldig, maar bij nieuwe betaal je na 1 minuut per minuut verder i.p.v. per seconde.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...