Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

L.S.,

Weet niet of zijn naam goed is geschreven maar iniedergeval heb ik ooit hier op sat4all iets over hem gelezen.

Zit ik vanmiddag in de auto hoor ik op 3FM dat er a.s. Dinsdag een benefietconcert is met als doel hem financieel te steunen, affijn een heel verhaal over zijn situatie, de omstandigheden etc etc. hoor ik alleen weer niet WAAR dat concert nou wordt gegeven.

Wie helpt me aan dit adres????

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Geplaatst:

http://www.dekortegolf.nl/kennethvrij/benefiet.swf

Kijk hier even en het is in Amsterdam.

Op dinsdag 27-8-2002 is het benefietconcert in de Ministry, Reguliersdwarsstraat 12, Amsterdam. Aanvang 21:00, toegang € 7,50. De opbrengst van het benefietconcert zal besteed worden om Kenneth te steunen als hij toch onverhoopt naar Amerika wordt uitgeleverd. Indien Kenneth definitief geen risico meer loopt op uitlevering zal het geld aan goede doelen worden geschonken zoals onder andere Amnesty Internationaal.

--------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst:

Als je het hebt over die amerikaanse jongen die in een nederlandse gevangenis zit te wachten op zijn uitlevering, dan kun je alle info vragen aan Alans!

Was dus net te laat: goed gedaan ukkiepukkie !

Gerdy

Geplaatst:

Ukkiepukkie

BEDANKT.

Top he dat dit op 3FM was en met het hele verhaal, alles erop en aan.

De Dulfers komen evenals Mw. Oosterhuis dus dat kan nog wel gezellig worden.

Zullen we de Justitie effe gek mailen met het verzoek of Kenneth dit feestje mag bijwonen, ghe,ghe,ghe.

V8

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Geplaatst:

Maaruh, hoe kom ik nu aan kaartjes. Is er ook een voorverkoop of moeten we ons gewoon melden aan de Reguliersdwarsstraat op desbetreffende avond met het risico dat het uitverkocht is ? Nah ik zal maandag wel even bellen.

Groeten Twel12.

Geplaatst:

Gewoon aan de deur, maar vol = vol

En ik vrees dat het erg druk zal worden.

Dus moet je er vroeg bij zijn

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen