RVP Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Origineel bericht van: jacquesb Morgen maar ff met CD gaan bellen. Ik zou niet weten waarom je daarvoor zou moeten bellen.
rene1710 Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Ook ik heb hetzelfde probleem. Ned 2 HD en SBS hd veel ruis, dus storing. Ned 2 en SBS via SD kijken, levert geen probleem op. Het lijkt mij een Astra probleem. ( ben geen expert ) Dat er een dect telefoon zou storen is onzin. Dan zou dit altijd zo moeten zijn, maar is ineens opgetreden. Rene Rebox 8500 HD PVR Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray
Littlesat Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Ik zag net toch weer glitches op SBS6HD... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
rene1710 Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 oke, het heet geen ruis, maar glitchers. Het blijft een storend iets. Rene. Rebox 8500 HD PVR Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray
Beheerder Michel Geplaatst: 28 juni 2011 Beheerder Geplaatst: 28 juni 2011 Ik heb er ook last van. Het lijkt mij meer op 'CD is aan het kloten met de codering' dan een wegvallend signaal. Dat zou dan namelijk aan de kant van CD weg moeten vallen, want anders zouden wij er niet allemaal last van hebben. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
greevels Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 ik heb het ook sinds gisteren en ik heb ook een tvvlaanderen kaartje en op VTM HD is het precies hetzelfde blokken in beeld zo nu en dan ook op CD op SBS6 wat ik zover heb kunnen testen
satencom Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Ook hier de zelfde problemen . Op deze manier rinkelt de kassa weer bij cd , ze krijgen weer veel telefoontjes van hun klanten. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Cobus R Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Gewoon seca 1 weer terug hadden we nergens last van je kon je eigen kaartje maken enz super die tijd. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Rekordc Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Origineel bericht van: satencom Ook hier de zelfde problemen . Op deze manier rinkelt de kassa weer bij cd , ze krijgen weer veel telefoontjes van hun klanten. [off topic] Het callcenter kost meer dan wat het gesprek opbrengt. Een optie is abo's omhoog en een 0800 nummer. [/off topic] Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Eduard07 Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Dus betaal ik ook als ik nooit bel? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Beheerder Michel Geplaatst: 29 juni 2011 Beheerder Geplaatst: 29 juni 2011 Origineel bericht van: Rekordc Het callcenter kost meer dan wat het gesprek opbrengt. Een optie is abo's omhoog en een 0800 nummer.[/off topic] Een veel betere optie zou zijn dat CD stopt met prutsen. Dan hoeven wij niet te bellen en kunnen ze de bezetting van het callcenter afbouwen 'Natuurlijk' kost het callcenter meer dan wat het bellen van ons opbrengt, maar wij komen toch een heel eind met het betalen van 'service' waar je als klant eigenlijk gewoon recht op zou moeten hebben! 0900 nummers en wachttijden langer dan 1 minuut voor betalende klanten zou verboden moeten worden! Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
_HarmeN Geplaatst: 19 maart 2012 Geplaatst: 19 maart 2012 Ik heb sinds een paar dagen weer blok vorming op de nederlandse SD kanalen. Meer mensen last van ? Voorbeeld: !> PID 0x0207 -> packet 1666235 @ pos. 313251992 out of sequence (13/11) (shifting counter..) (~00:10:26.160) !> PID 0x0207 -> packet 1666236 @ pos. 313252180 out of sequence (15/14) (shifting counter..) (~00:10:26.160) !> PID 0x0207 -> packet 1666253 @ pos. 313255376 out of sequence (14/13) (shifting counter..) (~00:10:26.160) !> PID 0x0024 -> packet 1666760 @ pos. 313350692 out of sequence (13/12) (shifting counter..) (~00:10:26.160) !> packet writing: length index out of bounds, shortened.. (24 / bd / 90 / 15676 -- 1288 / 46 / 1426) @ PTS 02:29:43.119 !> PID 0x0207 -> packet 1669595 @ pos. 313883672 out of sequence (4/3) (shifting counter..) (~00:10:27.600) !> PID 0x0207 -> packet 1671532 @ pos. 314247828 out of sequence (7/5) (shifting counter..) (~00:10:28.320) !> PID 0x0207 -> packet 1672279 @ pos. 314388264 out of sequence (3/2) (shifting counter..) (~00:10:29.040) !> PID 0x0060 -> packet 1672304 @ pos. 314392964 out of sequence (3/2) (shifting counter..) (~00:10:29.040) !> packet writing: length index out of bounds, shortened.. (60 / c0 / c0 / 4370 -- 3312 / 14 / 3456) @ PTS 02:29:45.385 !> PID 0x0207 -> packet 1672979 @ pos. 314519864 out of sequence (14/13) (shifting counter..) (~00:10:29.040) !> PID 0x0207 -> packet 1674579 @ pos. 314820664 out of sequence (8/7) (shifting counter..) (~00:10:30.000) VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO
gps Geplaatst: 19 maart 2012 Geplaatst: 19 maart 2012 Sinds vorige week om de zoveel tijd staat het beeld ook hier weer te blokken met van die oranje gekleurde velden. Het duurt maar een paar seconden maar toch? Zelfde storing als vorig jaar.
_HarmeN Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 Ik heb het sinds vorige week woensdag zo uit mijn hoofd. Soms is het even goed. Het is ook maar heel even vaak. Wel erg irritant! Ontvangst etc is gewoon goed. Hopen dat ze het snel fixen. VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO
wanderer Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 heeft het misschien iets te maken met de zonnewind...? Samsung 40D6510WS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen