tajvdz Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 Hoi, Ik gebruik OpenPli en ik heb opeens 2 opties erbij in het CCcam menu onder PPanel. Als laatste 2 opties staan daar nu Ecm Info en Netstat -nat. Weet iemand waar die voor zijn en hoe ze er zijn gekomen? Ik wilde even de Smartcard info bekijken en het viel me op dat deze 2 opties er nu staan en de vorige keer niet. Misschien zijn ze met een update of plugin mee gekomen, want sommige dingen die je download vind je pas na een tijd terug ergens in een menu. Maar kan me niet herinneren dat ik iets heb gedownload wat met CCcam te maken heeft. De Netstat -nat ziet er nogal vaag uit als ik hem open. Allemaal verbindingen waar connected staat.. Ik hoop dat iemand me kan vertellen waar ze voor zijn.
Littlesat Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Die staan daar al heel lang hoor??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
tajvdz Geplaatst: 30 juni 2011 Auteur Geplaatst: 30 juni 2011 oh valt mij echt nu pas op... en ik denk echt dat ze er eerst bij mij niet stonden.
Littlesat Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Of als het niet helemaal in de skin past... net zo lang naar beneden gaan totdat je hem ziet Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen