SnijdeA Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 Als ik een nieuwe image plaats, dan ben ik alle instellingen van autotimer kwijt. Is het genoeg om een kopie van etc/enigma2/autotimer.xml terug te zetten ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 Ik denk van wel, 100% zeker ben ik niet.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 Ja, ik zelf heb het ook wel eens gedaan en alles stond weer netjes zoals het hoorde
SnijdeA Geplaatst: 27 juni 2011 Auteur Geplaatst: 27 juni 2011 Hmm, ik wil vanavond een nieuwe image plaatsen, maar het is zo'n klus om steeds de boel in te voeren. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
SnijdeA Geplaatst: 27 juni 2011 Auteur Geplaatst: 27 juni 2011 Origineel bericht van: Pedro Newbie Ja, ik zelf heb het ook wel eens gedaan en alles stond weer netjes zoals het hoorde Cool, thanks. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
SnijdeA Geplaatst: 27 juni 2011 Auteur Geplaatst: 27 juni 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Gewoon proberen dus ;-) Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 Ken je plugin Autobackup? Deze maakt een backup van al je belangrijke instellingen en je kan er zelf ook het nodige aan toevoegen. De plugin even installeren en daarna even 1 keer handmatig starten is voldoende. Bij het installeren van een nieuwe image wordt dan alles netjes weer ingesteld.
SnijdeA Geplaatst: 27 juni 2011 Auteur Geplaatst: 27 juni 2011 Origineel bericht van: Pedro Newbie Ken je plugin Autobackup? Deze maakt een backup van al je belangrijke instellingen en je kan er zelf ook het nodige aan toevoegen. De plugin even installeren en daarna even 1 keer handmatig starten is voldoende. Bij het installeren van een nieuwe image wordt dan alles netjes weer ingesteld. Kan ik ook es naar kijken, thanks. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 Goede ideëen zijn de wereld nog niet uit blijkt hier maar weer
metoo Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 als je in autobackup de functie autoinstall ook aanvinkt wordt je plugin lijst ook bijgehouden en weer opnieuw gedownload/geherinstalleerd na een nieuwe flash ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
SnijdeA Geplaatst: 27 juni 2011 Auteur Geplaatst: 27 juni 2011 Origineel bericht van: metoo als je in autobackup de functie autoinstall ook aanvinkt wordt je plugin lijst ook bijgehouden en weer opnieuw gedownload/geherinstalleerd na een nieuwe flash Waar slaat ie dan op wat je allemaal hebt ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Catastrofus Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 Neemt ie dan ook de autotimers settings mee, naast de install van de plugin zelf? Origineel bericht van: metoo als je in autobackup de functie autoinstall ook aanvinkt wordt je plugin lijst ook bijgehouden en weer opnieuw gedownload/geherinstalleerd na een nieuwe flash 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
metoo Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 ja autobackup neemt de configs van de plugins mee, dus als je naderhand de plugins weer download staat het allemaal weer goed. autobackup staat op Hdd of usb of cf (is aan te geven). autoinstall is gewoon een lijst van de geinstalleerde plugins en die worden dan automatisch opnieuw gedownload van de feed. gaat perfekt, ook met autotimer ja ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Catastrofus Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 Ik weet waar de autoinstall staat (bij mij op cf) maar weet je ook zeker of die autotimer settings meegenomen worden? Oftewel, waar staan die (/etc of /etc/enigma2 enz) om te kunnen checken of ze daadwerkelijk met de autobackup meegaan. Origineel bericht van: metoo ja autobackup neemt de configs van de plugins mee, dus als je naderhand de plugins weer download staat het allemaal weer goed. autobackup staat op Hdd of usb of cf (is aan te geven). autoinstall is gewoon een lijst van de geinstalleerde plugins en die worden dan automatisch opnieuw gedownload van de feed. gaat perfekt, ook met autotimer ja 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen