tipje Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Heb vanmorgen op de 8000 een update gedaan van PLI, nu krijg ik geen geluid meer op mijn tv?
tipje Geplaatst: 28 juni 2011 Auteur Geplaatst: 28 juni 2011 opgelost heb pli er nog een keer opgezet, was probleem verholpen
Hyllit Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Dit probleem heb ik ook regelmatig als ik pli update. Na de eerste keer dat die dan terug opstart is er geen geluid na de update. Dan doe ik gewoon een herstart en dan is het geluid er weer terug. Je moet er dus niet weer pli overzetten.
Littlesat Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Dit is een bug in de drivers van de DM8K... zodat het geluid niet altijd opkomt naar een "warme" herstart... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Apple740 Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Origineel bericht van: Littlesat Dit is een bug in de drivers van de DM8K... zodat het geluid niet altijd opkomt naar een "warme" herstart... Volgens mij zitten er nu méér bugs in de drivers dan pak 'm beet 1-2 jaar geleden. Ze zijn goed bezig daar in Duitsland (not).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen