Dubmaniac Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Op de diverse site staat NW wind, maar op online stations blaast ie nu uit West-Zuid-West. 110cm Triax op 45 Oost zetten, of is een andere stand beter?? Hij staat nl net, en ben vanavond niet thuis. gr, Jasper
DeBeek Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Als hij goed bevestigd is blijft hij echt wel staan hoor.. Anders eraf halen en in de schuur zetten.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Wat bedoel je eigenlijk (voortaan graag wat duidelijker zijn)? Wat de beste stand is vanwege het komende slechte weertje? In dat geval mag de stand niet uitmaken, anders heb je de boel gewoon niet goed vastgezet...
Catastrofus Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Korrekt. Heb vorig jaar de valwinbd (incl kleine windhoos) in Twente (12 juli 2010) meegemaakt waarbij de pannen van m'n dak vielen en de gaten in het dak van mijn schuur maar de bisat hing nog keurig aan de muur. Was wel m'n windvaantje van m'n Davis weerstation (die erboven hing) kwijt... Origineel bericht van: Tha Great Mac Wat bedoel je eigenlijk (voortaan graag wat duidelijker zijn)? Wat de beste stand is vanwege het komende slechte weertje? In dat geval mag de stand niet uitmaken, anders heb je de boel gewoon niet goed vastgezet... 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Dubmaniac Geplaatst: 28 juni 2011 Auteur Geplaatst: 28 juni 2011 Dan maakt het niets uit, hij staat goed vast. Misschien ben ik wat overbezorgd, het zou de eerst wind zijn die deze set mee maakt. dank voor de antwoorden...
wolverine Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 je hebt één voordeel, je moet niet lang wachten om te kijken of hij echt goed vasthangt. Maar ik kan je ongerustheid verstaan want had/heb dit toch ook. VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
maja Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Bij ons is vorig jaar een storm geweest waarbij bomen van 1 mtr doorsnee als lucifers houtjes afknapten of omgingen maar mijn schotel van 1.80 mtr bleef gewoon staan.
Gerard 76 Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Ik kan het me wel voorstellen,als je een grotere schotel hebt,bvb. een triax 88,en die op een motor staan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Mijn draaibare 1,20 mtr schotel en daarnaast een 1,0 mtr vaste schotel staan al 18 jaar op het dak en trotseren menige storm waaronder enkele van windhoos niveau. Nog nooit wat mee gebeurd. Ik zie me al die schotel uit de wind draaien. Ik zou niet weten wat de windrichting is en daar komt nog bij dat ik lang niet altijd thuis ben. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen