Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Op mijn dm 800hd heb ik sinds kort heel zwakke ontvangst snr 40% op astra 2 kanalen.En de indiase zenders helemaal niet, op Set Asia na dan.

Er is helemaal niks veranderd aan mijn opstelling.

Mijn astra 1 en hotbird werken nog steeds goed met hoge waardes.

Ook in mijn omgeving is niks veranderd en de lnb's heb ik al verwisseld maar geeft geen verschil.

Weten jullie wat er aan de hand is?

• Moderator
Geplaatst:

Heb je de lnb al eens rechtstreeks aan je ontvanger gehangen?

Is je DISEQ schakelaar nog in orde?

Heb je vrij zicht, is er geen boom met bladeren die in de weg staat?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hoi,

Ja ik heb m aan de ontvanger aangesloten.Maar het blijft hetzelfde ook zonder switch.Is toch raar dat alle andere satellieten wel goed bereik hebben,maar astra 2 slecht signaal geeft.

• Moderator
Geplaatst:

Wanneer je ontvanger goed werkt, de schakelaar en kabels in orde zijn, de lnb in orde is...

Blijft alleen de schotel, de uitrichting van de schotel of een obstakel tussen de sat en de schotel nog over.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen