Ga naar inhoud


[RE-8000HD] Foutmelding Scrambled SERVICE


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste leden,

 

Omdat ik sinds vanmiddag op alle zenders de melding

"" GECODEERDE ZENDING "" kreeg en deze melding ook bleef

na een reset van het systeem en opnieuw inlezen van de

CD HD kanalen met een fastcan heb ik de een na laatste upgrade weer opnieuw ingelezen ( 108.75 ) om de laatste te verwijderen.

 

Nu krijg ik de volgemde melding op de zenders SCRAMBLED

SERVICE en nu zijn de menus van de REBOX ineens in het Engels.

Moet ik misschien een fabrieksreset uitvoeren om alles weer

goed te krijgen.

Ook heractiveren bij CD heeft niet geholpen.

 

Mvg Hansvw


  • Moderator
Geplaatst:

In het menu taalinstellingen(language) kan je de nederlandse taal selecteren.

 

Ontvang je wel BVN?

 

Onderaan het meest rechtse menu heb je de optie CAS

Wat staat daar voor informatie over je kaart?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: marcow
Beste leden,

Omdat ik sinds vanmiddag op alle zenders de melding
"" GECODEERDE ZENDING "" kreeg en deze melding ook bleef
na een reset van het systeem en opnieuw inlezen van de
CD HD kanalen met een fastcan heb ik de een na laatste upgrade weer opnieuw ingelezen ( 108.75 ) om de laatste te verwijderen.

Nu krijg ik de volgemde melding op de zenders SCRAMBLED
SERVICE en nu zijn de menus van de REBOX ineens in het Engels.
Moet ik misschien een fabrieksreset uitvoeren om alles weer
goed te krijgen.
Ook heractiveren bij CD heeft niet geholpen.

Mvg Hansvw



Niets bijzonders met onweerswolken tot boven de 10 km hoogte.
Al dat water blokkeert de signalen. Hier exact hetzelfde maar pas 's avonds (Noord-Nederland).

Aart
Geplaatst:

Beste ceesv,

 

Ik ontvang wel BVN en de radiozenders.

Ik heb inmiddels een fabriek-reset gedaan, maar krijg nog

steeds op alle zenders GECODEERDE ZENDER.

 

Bij systeem informatie staat nog wel als laatste versie

108.75. ( ondanks de fabriekreset).

 

Bij CAS staat : Type SECA

( 006a) Canal Digitaal 002db777 2011.06.28)

 

Ik heb inmiddels weer een heractivatie aangevraagd bij CD

maar nog geen resultaat.

 

Wat ik ook vreemd vindt is als ik nu het syteem op standby

zet de tijd niet meer in het display wordt afgebeeld.

Hans

 

 

 

  • Moderator
Geplaatst:
Origineel bericht van: marcow

Bij CAS staat : Type SECA
( 006a) Canal Digitaal 002db777 2011.06.28)




De geldigheid van je kaart is afgelopen.

Je ontvanger op SBS6 laten staan en een reactivatie aanvragen.

De kaart hoort in de onderste interne kaartlezer van je Rebox, in de bovenste lezer wordt de kaart niet geupdated.

Wat de klok betreft, in het menu A/V uitgang instelling bij de optie standby voeding de instelling veranderen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Beste Ceesv,

 

In een eerder bericht heb ik gelezen dat de CD card alleen

bij de RE-9000 in de onderste kaartlezer moet en dat dit niet

voor de RE-8000 geldt.

 

Ik heb de card vanaf het begin in de 2e lade van bovenaf

gezien gehad ( de 1e lade van bovenaf gezien is bij mij

afgeschermd ) .

 

Volgens mij zijn de onderste sleuven alleen in combinatie

met een CAM te gebruiken of zie ik dit helemaal fout.

 

Mvg Hans

 

  • Moderator
Geplaatst:

Dat is juist, de onderste 2 sloten zijn alleen voor een CI.

Mij is niet bekend, dat er verschil in de werking zit tussen de 8000 en de 9000.

 

In ieder geval is de werking van het onderste interne slot bewezen.

 

Wanneer de kaart in de juiste lezer gezeten heeft, zal er niets anders op zitten en moet je Canaaldigitaal bellen, en vragen waarom de geldigheid van je kaart niet opgewaardeerd is.

 

Mogelijk is er een administratief probleem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Beste Ceesv,

 

Ik heb Canal Digitaal gebeld en volgens hun is mijn

abonnement geactiveerd tot 31 01 2012.

 

Ik heb inmiddels mijn smartcard proberen

te activeren bij een kennis .

( Met gebruik van een CAM-module ).

Dit heeft ook geen resultaat.

 

Mvg Hansvw

 

 

 

  • Moderator
Geplaatst:

Je kaart wordt dus niet geactiveerd.

Ik ben bang, dat je de kaart moet omruilen bij Canaal Digitaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...