marcow Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Beste leden, Omdat ik sinds vanmiddag op alle zenders de melding "" GECODEERDE ZENDING "" kreeg en deze melding ook bleef na een reset van het systeem en opnieuw inlezen van de CD HD kanalen met een fastcan heb ik de een na laatste upgrade weer opnieuw ingelezen ( 108.75 ) om de laatste te verwijderen. Nu krijg ik de volgemde melding op de zenders SCRAMBLED SERVICE en nu zijn de menus van de REBOX ineens in het Engels. Moet ik misschien een fabrieksreset uitvoeren om alles weer goed te krijgen. Ook heractiveren bij CD heeft niet geholpen. Mvg Hansvw
Moderator ceesv Geplaatst: 28 juni 2011 Moderator Geplaatst: 28 juni 2011 In het menu taalinstellingen(language) kan je de nederlandse taal selecteren. Ontvang je wel BVN? Onderaan het meest rechtse menu heb je de optie CAS Wat staat daar voor informatie over je kaart? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
aartw Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Origineel bericht van: marcow Beste leden, Omdat ik sinds vanmiddag op alle zenders de melding "" GECODEERDE ZENDING "" kreeg en deze melding ook bleef na een reset van het systeem en opnieuw inlezen van de CD HD kanalen met een fastcan heb ik de een na laatste upgrade weer opnieuw ingelezen ( 108.75 ) om de laatste te verwijderen. Nu krijg ik de volgemde melding op de zenders SCRAMBLED SERVICE en nu zijn de menus van de REBOX ineens in het Engels. Moet ik misschien een fabrieksreset uitvoeren om alles weer goed te krijgen. Ook heractiveren bij CD heeft niet geholpen. Mvg Hansvw Niets bijzonders met onweerswolken tot boven de 10 km hoogte. Al dat water blokkeert de signalen. Hier exact hetzelfde maar pas 's avonds (Noord-Nederland). Aart
marcow Geplaatst: 29 juni 2011 Auteur Geplaatst: 29 juni 2011 Beste ceesv, Ik ontvang wel BVN en de radiozenders. Ik heb inmiddels een fabriek-reset gedaan, maar krijg nog steeds op alle zenders GECODEERDE ZENDER. Bij systeem informatie staat nog wel als laatste versie 108.75. ( ondanks de fabriekreset). Bij CAS staat : Type SECA ( 006a) Canal Digitaal 002db777 2011.06.28) Ik heb inmiddels weer een heractivatie aangevraagd bij CD maar nog geen resultaat. Wat ik ook vreemd vindt is als ik nu het syteem op standby zet de tijd niet meer in het display wordt afgebeeld. Hans
marcow Geplaatst: 29 juni 2011 Auteur Geplaatst: 29 juni 2011 Beste leden Nog even aanvullende informatie op mijn vorig bericht; Bij Management staat de datum 23/08/2011 Mvg Hans
Moderator ceesv Geplaatst: 29 juni 2011 Moderator Geplaatst: 29 juni 2011 Origineel bericht van: marcow Bij CAS staat : Type SECA ( 006a) Canal Digitaal 002db777 2011.06.28) De geldigheid van je kaart is afgelopen. Je ontvanger op SBS6 laten staan en een reactivatie aanvragen. De kaart hoort in de onderste interne kaartlezer van je Rebox, in de bovenste lezer wordt de kaart niet geupdated. Wat de klok betreft, in het menu A/V uitgang instelling bij de optie standby voeding de instelling veranderen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
marcow Geplaatst: 29 juni 2011 Auteur Geplaatst: 29 juni 2011 Beste Ceesv, In een eerder bericht heb ik gelezen dat de CD card alleen bij de RE-9000 in de onderste kaartlezer moet en dat dit niet voor de RE-8000 geldt. Ik heb de card vanaf het begin in de 2e lade van bovenaf gezien gehad ( de 1e lade van bovenaf gezien is bij mij afgeschermd ) . Volgens mij zijn de onderste sleuven alleen in combinatie met een CAM te gebruiken of zie ik dit helemaal fout. Mvg Hans
Moderator ceesv Geplaatst: 29 juni 2011 Moderator Geplaatst: 29 juni 2011 Dat is juist, de onderste 2 sloten zijn alleen voor een CI. Mij is niet bekend, dat er verschil in de werking zit tussen de 8000 en de 9000. In ieder geval is de werking van het onderste interne slot bewezen. Wanneer de kaart in de juiste lezer gezeten heeft, zal er niets anders op zitten en moet je Canaaldigitaal bellen, en vragen waarom de geldigheid van je kaart niet opgewaardeerd is. Mogelijk is er een administratief probleem. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
marcow Geplaatst: 29 juni 2011 Auteur Geplaatst: 29 juni 2011 Beste Ceesv, Ik heb Canal Digitaal gebeld en volgens hun is mijn abonnement geactiveerd tot 31 01 2012. Ik heb inmiddels mijn smartcard proberen te activeren bij een kennis . ( Met gebruik van een CAM-module ). Dit heeft ook geen resultaat. Mvg Hansvw
Moderator ceesv Geplaatst: 29 juni 2011 Moderator Geplaatst: 29 juni 2011 Je kaart wordt dus niet geactiveerd. Ik ben bang, dat je de kaart moet omruilen bij Canaal Digitaal. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen