SnijdeA Geplaatst: 29 juni 2011 Auteur Geplaatst: 29 juni 2011 Origineel bericht van: DeBeek Dan wordt het bij de normale standaard instellingen ook gewoon als breedbeeld weergegeven.. Gebeurd dat niet op Net 5 HD dan is het een 4:3 uitzending.. Op SD is ie netjes breedbeeld en ziet iedereen er goed uit. Op HD is het samengedrukt en heb je hele smalle bekkies. Dat klopt toch niet. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
DeBeek Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Origineel bericht van: SnijdeA Origineel bericht van: DeBeek Dan wordt het bij de normale standaard instellingen ook gewoon als breedbeeld weergegeven.. Gebeurd dat niet op Net 5 HD dan is het een 4:3 uitzending.. Op SD is ie netjes breedbeeld en ziet iedereen er goed uit. Op HD is het samengedrukt en heb je hele smalle bekkies. Dat klopt toch niet. In Dreambox beide instellingen op alleen scalen zetten, geen auto resolution gebruiken.. Tv instellen op 16:9 of volbeeld of hoe het heet is per merk anders.. Dat het beeld smaller lijkt komt omdat je gewend bent om op je glasbak iedereen te breed te zien.. Zet hem morgenochtend maar op RTL4HD as the world turns om 9:05
SnijdeA Geplaatst: 29 juni 2011 Auteur Geplaatst: 29 juni 2011 Origineel bericht van: DeBeek In Dreambox beide instellingen op alleen scalen zetten, geen auto resolution gebruiken.. Lost het niet op, er verandert niets. Origineel bericht van: DeBeek Tv instellen op 16:9 of volbeeld of hoe het heet is per merk anders.. Staat ie al, anders had ik op elke zender problemen gehad. Origineel bericht van: DeBeek Dat het beeld smaller lijkt komt omdat je gewend bent om op je glasbak iedereen te breed te zien.. Nee hoor, mijn glasbak was ook 16:9 en zoals ik al zei : Op SD is ie wel goed. Origineel bericht van: DeBeek Zet hem morgenochtend maar op RTL4HD as the world turns om 9:05 Mag ik dat AUB overslaan ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
DeBeek Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 4:3 via een SD op een 16:9 tv en 4:3 via een HD kanaal op 16:9 tv.
youriy Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 t'is een 4:3 uitzending!!!!!!!!!!! clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
jeevanhoof Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Hoi, inderdaad de onderste is de goede verhouding. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen