Ga naar inhoud


Prijsverhoging basis-pakket


Jap

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:

terwijl er minder bandbreedte nodig is voor HD

???? Hoe kom je aan die wetenschap ???? Voor HD is toch nog altijd minstens het dubbele nodig... ondanks DVB-S2 en MPEG4...

Tja ooit zal MPEG2 stoppen bij CDS. Ik schat binnen 2 jaar en 3 jaar maximaal. En dan zal inderdaad het instap pakket 14.95 en zelfs nog een paar euro meer gaan kosten... Inmiddels zit de concurrentie (kabel) al boven de 20 Euro per maand voor het goedkoopste pakket, en digitenne - ik noem maar iets 12.50...

Tja de tijd zal het leren...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jap
Al een tijdje stonden de nieuwe prijzen op de website, maar nu officieel bevestigd in een "persoonlijke" email.

Quote nieuwsbrief :
"Tot slot willen we u er graag op wijzen dat met ingang van 1 september 2011 het nieuwe tarief voor het Basis-pakket wijzigt van € 9,95 naar € 10,95 per maand. Voor uw 2e en/of 3e televisie verandert het tarief van € 1,- naar € 1,50."


Ik kreeg een brief om op mijn 2e kaart over te stappen van settopbox naar famillie.
Maar liefst 35 zenders extra, blablabla.
Ook deze brief eindigde met: "Tot slot willen we u er graag op wijzen dat met ingang van 1 september 2011 het tarief voor uw 2e en/of 3e televisie verandert van € 1,- naar € 1,50."
Ik ben ook niet van plan om op mijn 2e kaart famillie te nemen voor 2,50.
Het is er gewoon op wachten wanneer deze prijs gaat stijgen naar E3 of E3,50. sick

Ook krijg ik nog steeds "klantenvoordeelkorting" op het familliepakket (was 13,50 ipv 14,95).
Betaal nu 14,25/maand, maar wanneer wordt deze prijs opgetrokken naar 14,95/maand?
Maw Je betaald steeds meer en krijgt steeds minder. madcry

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: di-on-air


Maw Je betaald steeds meer en krijgt steeds minder. madcry

Noem mij een provider waar dit niet zo is? frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Daar staan dan ook bonus zenders tegenover.

Ja, klopt, bonuszenders in ruil voor een prijsverhoging.
Maar ja, ze moeten toch wat om klanten met een mooi HD-scherm vast te houden. wink

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Set Top Box heeft ook geen HD kanalen, daar wordt ook met HD tv's naar gekeken.

Kwaliteit is gelijk dus daarmee gaat je vergelijking fout.

Jij sleept er HD kanalen bij die niet in het pakket zitten maar wat wel duurder wordt en waar zenders uit verdwijnen en al verdwenen zijn.

Toch wordt de prijs verhoogd, dus het is meer betalen voor minder SD zenders bij CanalDigitaal.

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar jij begon over Digitenne, maar ik heb nergens HD erbij gehaald.

Set Top vergelijken met Digitenne is natuurlijk in dat opzicht geen appels met peren.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al hoewel CDS sinds het uitschakelen van de SBS-SD transponder de digitenne kwaliteit dichter heeft benaderd is het nog altijd een stukje beter dan bij digitenne... Het begin bij digitenne al bij het terugschroeven van de resolutie. Ook de gemiddelde bitrate bij digitenne is bij de meeste zenders nog steeds lager...

 

Dat neemt niet weg dat zeker tov een paar maanden geleden het bij CDS niet beter op geworden is... in SD!!! Maar als je bekijkt dan in HD de toekomst zit....

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...