Gerdam Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Het komt regelmatig voor dat ik een film opneem met mijn 8121 HD en wanneer ik hem dan afspeel blijkt het een hörfilm te zijn. Hoe krijg ik tijdens de weergave van de film dat geluid weg van de stem die vertelt wat er te zien is? We hebben een Panasonic plasma full HD TV verbonden met de ontvanger alleen via de HDMI-kabel. Gerdam GWMJ
Gerdam Geplaatst: 1 juli 2011 Auteur Geplaatst: 1 juli 2011 Dat is een extra stem die vertelt wat er te zien is in de film, ik denk dat dit voor slechtziende of blinde mensen is. Dit heb ik nu al een paar keer gehad bij de opname, wanneer ik rechtstreeks kijk heb ik er geen last van. Gerdam GWMJ
satmenneke Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Zijn dit opnames van zenders uit het canal digitaal/TVV pakket??
Gerdam Geplaatst: 2 juli 2011 Auteur Geplaatst: 2 juli 2011 Via een ander audiospoor heb ik al geprobeerd, maar dat lukt mij niet. Zowel via de ontvanger als via de tv. GWMJ
Gerdam Geplaatst: 2 juli 2011 Auteur Geplaatst: 2 juli 2011 Het zijn opnames van het ZDF en dan de HD uitzendingen. GWMJ
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen