schilder764 Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 is er nog een VoIP programma,provider waar je een telefoonnummer bij kan kopen voor 1,20 of zoiets?
-Dennis- Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Ik heb een tijdje geleden een nr gekocht via voip buster, prijs 1 euro. Is wel een 085-... telefoon nummer.
schilder764 Geplaatst: 30 juni 2011 Auteur Geplaatst: 30 juni 2011 hoi. is dat alleen bij voipbuster of zijn er nog meerdere? of heb er iemand nog 1 telnr over te nemen?
verkerkbr Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Voipcheap heeft/had ze ook. Overigens allemaal Betamax providers. Het zijn 085- nummers. Ze liepen via een bedrijf in Breda, waarvan ik helaas de naam niet meer weet. En Budgetphone (= Verizon) neemt gewoon een bestaand nederlands nummer over. Groet, Bram
schilder764 Geplaatst: 30 juni 2011 Auteur Geplaatst: 30 juni 2011 oke dank je wel ik zal eens rondneuzen
Rekordc Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 of een engels telefoonnummer. Gratis via Numbergroup.com, forward naar je voip account allemaal gratis. Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Sverige Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Of een Engels nummer via TTNC.co.uk Ik heb destijds een nummer gekocht voor £ 25.- en ben heel erg tevreden met dit nummer. Gratis forwarden naar voip providers, maar ook de mogelijkheid het nummer door te schakelen naar mobiele of vaste nummers waar ook ter wereld. Je betaalt dan gewoon een bedrag per seconde wat je op de site kan terugvinden. Zo kost het doorschakelen naar een zweedse mobiele telefoon slechts 6 P per minuut (7 eurocent). Naast het Engelse nummer heb ik een NL nummer via Budget phone, waarvoor je 10 euro per jaar betaalt. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Gast dylantje Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 He dit topic had ik gemist... Heb ook voip. Siemens toestel met voip. s685 ip met ouder dect toestellen erbij op... Budgetphone nummer voor mijn werk. Uitbellen met voipcheap[ 90 freedays ] Oude kpn lijn ook gewoon in tact.....[ dus ook op te bereiken..] Iemand andere betere voorstellen? Hoor ik het graag,....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen