Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast Fretsat
Geplaatst:

Ja hoor, Google even op "oscam download center". Kan niet missen.

De vorige werkende oscam binay had ik overigens direct van satfans.be.

• Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Dus jij beweert dat OSCAM in samenwerking met VDR-SC wel werkt ?

Of welke combinatie gebruik jij ?

(ik heb de laatste via de link van satfans er ook inzitten)

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Gast Fretsat
Geplaatst:

Nee dat beweer ik niet. Lees even wat 1664 hierover gezegd heeft. De binary die op satfans.be staat werkte met cccam. Die combinatie doet het dus niet meer, ook niet met de laatste oscam versie.

Geplaatst:

Kijk eens hier , mogelijk kun je ook die oplossing gebruiken.

Geplaatst:

Die oplossing werkt niet in combinatie met een AVG, tenzij je de moeite neemt de zaak te patchen.

VDR in de AVG werkt namelijk iets anders dan in de XMBC versie waar direct via de tuners gekeken kan worden, bij de AVG gaat dat via de NetCeiver.

@Its_Johan, Ik heb wel een 'verse' oscam versie (05-07) voor de AVG (10.04) als je die zoekt.

Pli Core Member

• 1 maand later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: 1664
Origineel bericht van: Fretsat

Edit: krijg er geen beeld mee.

Dit protocol is nu geschikt voor langere ecm's, maar de softcam CCcam kan er niet meer overweg totdat daar (ooit?) een update voor gemaakt wordt.

Het is al een hele tijd geleden dat er een nieuwe Cccam versie is verschenen, terwijl oscam aan de lopende band nieuwe
versies uitbrengt.
Mogen we in de toekomst nog upgrades verwachten van Cccam,
of is dat team niet meer actief ?
gaat oscam de plaats innemen van Cccam ?
Kan ik cccam gewoon vervangen door oscam in mijn box, ik had
graag ook een tntsatkaart gekocht.. gaat mijn cccam.cfg
dan gewoon blijven werken?

Geplaatst:

Wat mij aangaat kan die CCcam aan het gas. Closed source en er gaan geruchten dat CCcam door dream gesponsort is om de dreambox wat extra simulans te geven immers no cam no glory.

Is ook allemaal closed source dus net als bij die vermaarde magic module van tig jaar terug: "nooit geen nieuwe ci nodig!"

stopt het verhaal als ontwikkelaars de stekker eruit trekken.

Oscam is echter stukken beter. Het is een opensource project die geweldige community aan het opbouwen is.

Er is 1 maar bij, bij oscam moet je voor de setup files weten wat je doet. Bij CCcam was het downloaden en draaien maar. MAW: CCcam is gebruikersvriendelijk alle correcte settings worden wel haast automatisch goed ingetuned. Bij oscam moet je nodige handwerk doen. Veel flexibeler maar niet te doen voor een startende schotelaar. Maar goed, met wat hulp hier op forum of voorgebakken configfiles kom je ook een heel eind en ik vond het al met al heel erg leerzaam.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Misschien nu niet echt on topic maar hebt hier te tnt kaart werkende in de vu+duo,maar ik krijg enkel de france 4 niet open. Zou het kunnen dat deze zender uit de lucht genomen is want op de infobalk krijg ik 0% terwijl al de rest 75 tot 79% geven.

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Geplaatst:

Ik heb France 4 hier wel werkend: 19,2 12522 V 22000 5/6 DVB-S

Geplaatst:

Hallo,

Bedankt, heb de kanalen ingeladen met dreamset en de france 4 gaan hier niet open! raar

Ik vermoed dat ik je een pmke gestuurd hebt maar dan vanop een andre form Pli ook een vraagje als je eens wilt kijken

homer

Geplaatst:
Origineel bericht van: Homer
Misschien nu niet echt on topic maar hebt hier te tnt kaart werkende in de vu+duo,maar ik krijg enkel de france 4 niet open. Zou het kunnen dat deze zender uit de lucht genomen is want op de infobalk krijg ik 0% terwijl al de rest 75 tot 79% geven.

homer

Ik ook een Vu + duo en orginele kaart. Op welke manier heb jij de Franse zenders open?
Geplaatst:

Hallo Obi Wan,

Zou nie weten waar ik die zou moeten zoeken, ben een leek in deze soort ontvangers! Al hoewel ik mij daar wel wil in verdiepen voor educatieve doeleinden. Dus als iemand een how to do weet op het net laat maar weten!

homer

Geplaatst:
Origineel bericht van: Homer
Hallo Obi Wan,

Zou nie weten waar ik die zou moeten zoeken, ben een leek in deze soort ontvangers! Al hoewel ik mij daar wel wil in verdiepen voor educatieve doeleinden. Dus als iemand een how to do weet op het net laat maar weten!

homer

Ik dacht dat we daar al mee bezig waren?
Geplaatst:

Hallo Fretsat,

Ik vermoed niet dat ik sleutels heb in de box,en daar vroeg obi one achter!

Het bijleren vindt ik fantastisch dat je mij wilt helpen geloof me maar, ik heb dan nog wel wat vragen en als het mag zal ik daar later wel even op terug komen! Op de eerste plaats komt nu mij tntkaartje voor moeder de vrouw. Maar ik wil niet al teveel tot last zijn want iemand alles aanleren kan soms lastig en vervelend overkomen, en dit wil ik wel vermijden!

homer

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen