sens Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Wie weet hoe de stand van zaken is bij het streamen van je Enigma2 dreambox naar Android apparaten zoals de nieuwe Asus Eee Pad Transformer? Werkt dat al goed, hoe zit het met de hd-kanalen en is het gratis? dreambox 500HD - dreambox 800 HDse - visiosat bi-satellite (4 lnb's)- 2 x spaun diseqc 2.0 switch 4/1
looney2 Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Ben toevallig net met m'n nieuwe Asus Eee Pad Transformer aan het stoeien. Dreamdroid samen met vlayer op de pad geïnstalleerd.werkt op sd kanalen perfect.hd kom je bandbreedte te kort. Vplayer is niet meer gratis na een week,maar slimme jongen die daar niet wat op vind.overigens heb lk al eens een ander progje op mijn htc desire gehad waar mee het ook makkelijk ging.weet helaas niet meer hoe het heet. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
sens Geplaatst: 1 juli 2011 Auteur Geplaatst: 1 juli 2011 Hoezo komt hij bandbreedte tekort? Ik kan bijv. op mijn laptop prima HD kanalen ontvangen via de stream via een draadloos N-netwerk. Ligt het dan aan de video hardware die in dat apparaat zit? dreambox 500HD - dreambox 800 HDse - visiosat bi-satellite (4 lnb's)- 2 x spaun diseqc 2.0 switch 4/1
Laverda Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 werkt hier op de transformer met dreamdroid perfect. Draadloos netwerk N ALLEEN sd kanalen, afgespeeld wordt met Vplayer v0.7.7b7 (zie icoon in statusbalk) zie bijgaande foto's gemaakt met telefoon Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer
Laverda Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 en tv beeld op asus tranformer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer
dream7020 Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 maar werkt het ook via 3g netwerk. Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
looney2 Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Origineel bericht van: sens Hoezo komt hij bandbreedte tekort? Ik kan bijv. op mijn laptop prima HD kanalen ontvangen via de stream via een draadloos N-netwerk. Ligt het dan aan de video hardware die in dat apparaat zit? Sorry dacht dat je helemaal draadloos bedoelde.als je de eeepad op een n-netwerk krijgt + de snelheid (die daarbij hoort) haalt,zou je miss.hd kunnen kijken. Maar, waarom haal je dreamdroid en vplayer niet even van market,dan weet je het binnen vijf minuten. Laat het dan ook eens weten ,of het werkt. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
sens Geplaatst: 1 juli 2011 Auteur Geplaatst: 1 juli 2011 Origineel bericht van: looney2 Origineel bericht van: sens Hoezo komt hij bandbreedte tekort? Ik kan bijv. op mijn laptop prima HD kanalen ontvangen via de stream via een draadloos N-netwerk. Ligt het dan aan de video hardware die in dat apparaat zit? Sorry dacht dat je helemaal draadloos bedoelde.als je de eeepad op een n-netwerk krijgt + de snelheid (die daarbij hoort) haalt,zou je miss.hd kunnen kijken. Maar, waarom haal je dreamdroid en vplayer niet even van market,dan weet je het binnen vijf minuten. Laat het dan ook eens weten ,of het werkt. Dat zal moeilijk worden, aangezien ik geen Eee Pad Transformer heb. Ik wil juist graag van te voren weten wat ik er ongeveer mee kan, voor dat ik het apparaat eventueel koop. Ik heb eerder ook al vragen gesteld over streamen met de iPad. Het lijkt me gewoon handig om zo'n tablet te hebben, en daar met mooi weer lekker buiten tv op te kijken. Kan nu wel met de laptop, maar lijkt me met zo'n tablet nog een stuk makkelijker te gaan, i.v.m. het compacte formaat. De laptop die ik heb is ook vrij groot, nmlk. een 17" model. dreambox 500HD - dreambox 800 HDse - visiosat bi-satellite (4 lnb's)- 2 x spaun diseqc 2.0 switch 4/1
looney2 Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Nou,in dat geval...het streamen gaat prima zoals eerder gezegd. En beeld kwaliteit is, ook in sd, van goede kwaliteit. Je bent alleen afhankelijk van de kwaliteit die geboden wordt. Als je bv. duitsland 1 of 2 (sd)streamt zie je een veel groter beeld kwaliteit dan bv de nl. zenders. Maar je moet nou niet denken dat het sd aanbod niet om aan te gluren is,het is door het kleinere scherm van goede kwaliteit. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
sens Geplaatst: 2 juli 2011 Auteur Geplaatst: 2 juli 2011 Bedankt voor je antwoord looney2. Het probleem is dat ik voetballiefhebber ben, en dat bijv. Eredivisie-live alleen in HD te ontvangen is. dreambox 500HD - dreambox 800 HDse - visiosat bi-satellite (4 lnb's)- 2 x spaun diseqc 2.0 switch 4/1
looney2 Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 Ha zo dus. dan heb je denk ik een probleem als dat de doorslag geeft. Streamen via de dreambox geeft bij mijn weten, op de hd zenders een dia voorstelling ism dreamdroid. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
sevensheaven Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 kan iemand mischien een korte uitleg geven,van de instellingen,want via 3g lukt het me niet.steeds verbindingsfout. via wifi(thuis)is het geen probleem. heb dreamdroid geinstaleerd,vplayer.en gebruik een dm500hd met pli mvg stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
caught Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 In Dreamdroid: Is gewoon onder profiel je Ip of DynDns invullen. en daar ook poort 80 (of omgeleide poort) invullen, das alles. In je Router: In je router om de webinterface te benaderen poort 80 openen (Protocol Both)naar het ip van je dm500hd. Opgelet bij poort 80, sommige providers blokken deze poort en dan moet je deze poort omleiden, zoals ik ook moest doen. Verder moet ook poort 8001 open voor de stream naar hetzelfde ip van de dm500hd (Protocol Both). Makkelijker kan niet
sevensheaven Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 bedankt gaan we proberen..thnx Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen