nicowinterman Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Hallo, Weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen om via de imac bv via internet tv te kijken. of op de ipad een app er voor is? ik ben een beginner en zou hulp zeker waarderen. bij de mac blijft hij hangen op build vlc control. alvast heel erg bedankt
RVP Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Geen idee wat je precies wilt, maar je kan op je iPad toch in de AppStore zoeken op "tv" ofzo?
freaky Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Wat voor tv wil je kijken??? Satteliet kabel?? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
nicowinterman Geplaatst: 1 juli 2011 Auteur Geplaatst: 1 juli 2011 sateliet. heb een coolstream neo en daar satteliet op aangesloten.
freaky Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 is dat een enigma2 ontvanger?? Kun je deze ontvanger streamen naar je pc?? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Dat is (ik heb ff snel google actie gedaan) een Linux ontvanger. Wellicht dat streaming middels VLC inderdaad mogelijk is.