nicowinterman Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Hallo, Weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen om via de imac bv via internet tv te kijken. of op de ipad een app er voor is? ik ben een beginner en zou hulp zeker waarderen. bij de mac blijft hij hangen op build vlc control. alvast heel erg bedankt
RVP Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Geen idee wat je precies wilt, maar je kan op je iPad toch in de AppStore zoeken op "tv" ofzo?
freaky Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Wat voor tv wil je kijken??? Satteliet kabel?? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
nicowinterman Geplaatst: 1 juli 2011 Auteur Geplaatst: 1 juli 2011 sateliet. heb een coolstream neo en daar satteliet op aangesloten.
freaky Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 is dat een enigma2 ontvanger?? Kun je deze ontvanger streamen naar je pc?? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Dat is (ik heb ff snel google actie gedaan) een Linux ontvanger. Wellicht dat streaming middels VLC inderdaad mogelijk is.
renzie Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 Origineel bericht van: nicowinterman Hallo, Weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen om via de imac bv via internet tv te kijken. of op de ipad een app er voor is? ik ben een beginner en zou hulp zeker waarderen. bij de mac blijft hij hangen op build vlc control. alvast heel erg bedankt sluit een slingbox aan op je satellietontvanger en je kan met elke computer/ipad/iphone/android telefoon of tablet waar ook ter wereld naar jou tv kijken. apps zijn onder de naam slingplayer te vinden in de app store. renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
nicowinterman Geplaatst: 13 juli 2011 Auteur Geplaatst: 13 juli 2011 dat lukt niet ik heb een coolstream neo 1 HD
de Steef Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 Bij een bekende Duitse supermarkt hadden ze onlangs een variant van de slingbox te koop. Dit werkt prima met een ipad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen