gerrit B Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Zo juist in het nieuws "het aantal files in Nederland is flink afgenomen" Sta ik dan nu net altijd op de verkeerde weg of wil men je doen geloven dat de files minder zijn geworden? Tenminste gisteren even naar Waddinxveen voor een storing maar nog steeds het hele stuk van Hoevelaken tot Utrecht file met langzaam en stilstaand verkeer. Op de weg terug van Utrecht tot een eind achter Den Dolder file met langzaam en stilstaand verkeer, bij Deventer file met langzaam en stilstaand verkeer. En dat terwijl ik dus juist later was weggegaan (was pas rond 9.00 uur bij Hoevelaken en al weer voor 15.00 uur bij Den Dolder. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Neptunus Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Vandaag om 16.00 uur vanuit Heusden-Zolder via Sittard naar Gelderland, was vroeger steevast meerdere files maar dankzij spitsstroken op de A2 en een derde baan op de A50 in één keer naar huis gereden, met dank aan Camiel Eurlings die versneld asfalt heeft laten leggen want dat is de oplossing. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 En wat denk je van de spitsstrook op de A7 tussen Zaandam en Purmerend, die zorgt ervoor dat de doorstroming van de A8 beter is geworden.
maestro Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 Klopt.. Na de Coentunnel is het zeer prettig doorrijden richting Purmerend. Zou de oplossing dan toch in het asfalt liggen ?? groetjes, Maestro - - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - - ** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **
Neptunus Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 Origineel bericht van: maestro Klopt.. Na de Coentunnel is het zeer prettig doorrijden richting Purmerend. Zou de oplossing dan toch in het asfalt liggen ?? groetjes, Maestro Tuurlijk, en rijdend verkeer is schoner dan stilstaand, schande dat de strook op A1 bij Hoevelaken een jaar ongebruikt is geweest vanwege een milieu protest. De oplossing daarvoor is simpel en allang ingezet: schonere auto's. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 Origineel bericht van: maestro Zou de oplossing dan toch in het asfalt liggen ?? Zeker, kijk ook eens wat ze bij bv. op de A2 Den Bosch hebben gedaan, complete parallelweg voor verkeer wat er een keertje af moet en de A2 voor doorgaand verkeer.
Satdorus Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Origineel bericht van: maestro Zou de oplossing dan toch in het asfalt liggen ?? Zeker, kijk ook eens wat ze bij bv. op de A2 Den Bosch hebben gedaan, complete parallelweg voor verkeer wat er een keertje af moet en de A2 voor doorgaand verkeer. idem zo in Eindhoven. Alleen wel opletten als je moet afslaan. Want om rechts af te kunnen moet je links af ......
gerrit B Geplaatst: 2 juli 2011 Auteur Geplaatst: 2 juli 2011 Ik lees het dus al wel gewoon steeds op de verkeerde weg nl. de A12 van Utrecht naar Arnhem of de A28 van Utrecht naar Hoevelaken en de A1 allemaal wegen waar men nog steeds van 3 of 4 rijbanen terug moet naar 2 rijbanen en waar alles nog gewoon ouderwets in de file staat of zelf nog meer in de file staat. Want dat is iets wat ik nog steeds niet snap, gaan ze een probleem situatie oplossen waardoor het probleem daar oplost maar vervolgens verschuift naar een volgend knelpunt omdat daar, omdat het elders nu vlotter door kan rijden, nu plots een groter verkeersaanbod komt. Je zou dan toch verwachten dat ze eerst die achterliggende knelpunten op gaan lossen, daar is het immers nu nog redelijk rustig, en als dat klaar is dan haal je het echte knelpunt er uit zodat alles in 1 keer vlot door kan rijden. Of zou dat te veel boeren wijsheid in 1 keer zijn en graaft men liever eerst een gat om een ander gat mee te vullen? suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
vGnp Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 Origineel bericht van: gerrit B Je zou dan toch verwachten dat ze eerst die achterliggende knelpunten op gaan lossen, daar is het immers nu nog redelijk rustig, en als dat klaar is dan haal je het echte knelpunt er uit zodat alles in 1 keer vlot door kan rijden Nee, dat klinkt als beleid, en dat kan toch niet de bedoeling zijn? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
gerrit B Geplaatst: 2 juli 2011 Auteur Geplaatst: 2 juli 2011 Kan natuurlijk ook beleid zijn. Immers gaan ze ergens aan het werk waarvan men verwacht dat er problemen komen maar waar die nog niet zichtbaar dan krijgen ze meteen al die milieu organisaties en andere protesten op hun dak. Gaan ze aan het werk waar dagelijks files staan dan zijn de protesten minder en kan men duidelijk aangeven waarom daar verbreding noodzakelijk is. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
wortellica Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 Nou aan de andere kant nog een extra strook aanleggen Origineel bericht van: Tha Great Mac En wat denk je van de spitsstrook op de A7 tussen Zaandam en Purmerend, die zorgt ervoor dat de doorstroming van de A8 beter is geworden.
Tonskidutch Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 of je nu van links of van rechts komt Pabadam Yonderboi
1pm Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 Och hier in het zuiden valt mee alleen bij maastricht bij de geusselt is het altijd een puinhoop . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Tonskidutch Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 vreemd ook dat men uit maastricht weg wil? Pabadam Yonderboi
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 Origineel bericht van: wortellica Nou aan de andere kant nog een extra strook aanleggen Dat zal wel komen, maar heeft pas nut als de tweede Coen er ligt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen