VriezeNet® Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Vanavond live concert vanuit Monaco, te zien vanaf 22:00 uur op o.a. EuroNews (Astra-1)
waveman Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 Jammer dat ik dit gemist heb, in Duitsland geeft Jarre einde van het jaar veel concerten, ik ga vandaag(zaterdag) naar schwingungen party in Hamm...zéér veel E-muziek
M_Z Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 En nog leuker was het dat ik daar midden in stond, was toch toevallig op vakantie in de Provence, dus dat mocht ik niet missen. Vrij toegankelijk, mensen met een Monagaskisch paspoort kregen wel speciale toegang tot een vak waar je beter kon kijken. Maar alle parkeergarages waren gratis, en de stadsbussen reeds je tot kort bij de haven. Geweldig georganiseerd gewoon ! Ik zou wel graag de uitzending nog eens kunnen zien, is er ergens een euronews-uitzending-gemist mogelijkheid...laat maar, nzb'tje gevonden. M_Z
leo1949 Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 Even een beetje goed Googelen en dan heb je het hele concert in een bestand. Klik om te tonen.. http://vimeo.com/26049502 Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
vGnp Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 Origineel bericht van: leo1949 Even een beetje goed Googelen en dan heb je het hele concert in een bestand. Klik om te tonen.. http://vimeo.com/26049502 Dank, ik had het begin gemist vanwege conflicterende timeropnames. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
vGnp Geplaatst: 8 juli 2011 Geplaatst: 8 juli 2011 Ik heb het hele concert nu net gezien, en het is het toch net niet. De scherpte en de "pitch" van zowel Oxygene als Equinoxe zijn ver te zoeken. Jammer. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Skysurfer Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Ik vond Magnetic Fields Part 1 toch wel gaaf....naar mijn mening het beste nummer dat hij ooit gemaakt heeft. Lekker keihard aanzetten! Geweldig!
satencom Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Het is altijd jammer dat een live concert toch net even anders klink dan op een LP of CD, DVD , als je Magnetic Fields van af een LP hoort is het ook weer anders maar ja ,het blijft mooi Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Delta Star Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 de muziek van Jean Michel Jarre is gewoon mooi.uit Gr;D.S.
M_Z Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Ik vond het ook een mooi concert en prima lichteffecten, maar wat ik zo jammer vind is dat hij tussen elk nummer een leegte laat vallen of gaat praten. Terwijl juist die instrumentale muziek zo mooi in elkaar zou kunnen overgaan/gemixt kan worden. Vooral de aftelling tijdens de opening was een afgang, 10 9 8 en dan een hele tijd niks, dan 7 6 5 4... , vandaar dat je op Euronews ook maar pas vanaf 4 sec. ziet. En dat zijn dan ook geen secondes. Ik denk dat de boot een beetje te traag voer. Uiteindelijk kruipt Jean het podium op, staat wat te springen en de boel op te jutten. En dan stopt dat nummer opeens en dan begint het concert met een volgend nummer. M_Z
satencom Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Misschien moest er wat tijd gerekt worden ,je hebt hele maal gelijk ,het had beter gekund maar ja het blijft mooi. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
leo1949 Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Het concert in Londen (Docklands) vond ik een van de beste Jarre concerten. Maar google ook eens op Vangelis een Griek die ook dit soort dingen doet. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
VriezeNet® Geplaatst: 11 juli 2011 Auteur Geplaatst: 11 juli 2011 Origineel bericht van: Delta Star de muziek van Jean Michel Jarre is gewoon mooi.uit Gr;D.S. Helemaal mee eens !!!
mschouw1 Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Ik ben het ook met je eens, maar het wordt wel eens heel erg tijd dat hij met wat nieuws komt. Na 10 verzamel CD's en remix cd's raak ik een beetje fan af..... Maar misschien dat ik nog wel even een concertje meepik in Bergen, Noorwegen. Groet Martin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen