yvessr Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Ik heb een groot probleem met Oscam wat ik gebruik om met dvbapi mijn TNTSat kaartje open te krijgen... Ik gebruik een Vu+Duo met VTI2.7 image en ben erin geslaagd mijn TNTSatHD kaartje te lezen en dus normaal te gebruiken, maaaaaar... helaas ontspoort Oscam om de x minuten en dan moet ik hem stoppen en herstarten >>> alles weer OK ... voor enkele minuten!!! Natuurlijk zeeeeer vervelend; kan iemand me aub. helpen met dit probleem ? Vu+ Zero: OpenPli 8.3
theparasol Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 Recent in 5508 heeft schlocke er support voor TNT ingestopt voor emm+ecm>256 bytes Als je een oudere versie in gebruik hebt zul je eerst moeten updaten naar minimaal deze versie.
yvessr Geplaatst: 2 juli 2011 Auteur Geplaatst: 2 juli 2011 bedankt voor je tip; ik heb er zonet svn5510 ingestopt en nu maar wat testen en afwachten, en... hopen! Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Tonskidutch Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 02/07/11 17:14 dat is lang hopen, komt er nog feedback of 't werkt? ciao Orlando in Love Japanese Breackfast
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen