Ga naar inhoud

kan sateliet 23.5 zonder 19?

Aanbevolen berichten

Gast johanz82
Geplaatst:

Hallo,

vraagje weet iemand of je sateliet 23,5 ook zonder 19,2 kan gebruiken? ik heb namelijk een single lnb platte schotel en heb nu bij kanaal digitaal mijn abbo omgezet naar basis hd. van mij mag sateliet 19,2 weg blijven omdat toch langzaam alles over huist naar 23,5 en ik in hd wil kijken, nu heb ik ontvangst op de 23 maar loopt hij te zeikendat hij niks kan vinden op de 19,2 sat.

groet.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Natuurlijk kun je ook alleen gebruik maken van de Astra 3 satelliet op 23.5E. Waar je ontvanger over 'zeurt' is dat er nog zenders in je lijst zitten van de Astra 1 op 19.2E waar je kennelijk naartoe probeert te zappen.

Dit kun je simpel verhelpen door je hele zenderlijst leeg te maken en opnieuw te scannen. Afhankelijk van je ontvanger kan het ook op andere manieren natuurlijk.

Geplaatst:

ik weet niet welke ontvanger je hebt, maar als je de fastscan lijst laadt voor een cds gecertificeerde ontvanger, dan kan je dat soort dingen krijgen.

ook weet ik het niet zeker, maar je activatie- en maandelijkse pulsen voor je kaart, worden die niet alleen via de 19 sat verstuurd?

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:
Origineel bericht van: joker55
ook weet ik het niet zeker, maar je activatie- en maandelijkse pulsen voor je kaart, worden die niet alleen via de 19 sat verstuurd?

Nee hoor, ook gewoon op 23.5E.
Gast Merkedesch
Geplaatst:

Ik vermoed dat die een Selfsat heeft single dus op maar 1 satelliet uit te richten....en ja dan moet je keuzes maken.

Gr.Merkedesch

Gast johanz82
Geplaatst:

Ja ik heb een schotel van selfsat, met 2 single lnb's erin. Heb van CD de philips hd decoder gehad. Dus moet idd een keuze maken en aangezien ze langzaam alle zenders overhuizen naar de 23,5 en het daar HD is valt mijn keuze daar ook voor, heb al HD abbo afgesloten dus ga vanavond weer ff verder knoeien. Had de HD zenderlijst ingeladen maar hij blijft dan nog zeuren over de 19.2.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen