Beheerder Michel Geplaatst: 5 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 5 juli 2011 Newnigma is er niet voor de ET9000 en de ET9000 is qua hardware wel degelijk een stuk minder dan de DM800HD-SE. Wij hebben ze beide uitgebreid vergelijken zoals je nogmaals in de diverse reviews kunt lezen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
RobbieT Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 Er is niemand die gezegd heeft dat Newnigma er voor de ET9000 is. Alleen dat het net als PLi ook een Enigma2 image is. Maar wat maakt het uit, er zijn genoeg images om uit te kiezen. En over de hardware is alles ondertussen wel een keer gezegd en dat kan een ieder aan de hand van de foto's ook zelf beoordelen. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
humaxima Geplaatst: 6 juli 2011 Auteur Geplaatst: 6 juli 2011 Hoi Michel, Jammer dat je zo laat pas inhaakt op dit verhaal. Wil je mij een paar linkjes mailen met de reviews? bvd gr. Jerry
humaxima Geplaatst: 6 juli 2011 Auteur Geplaatst: 6 juli 2011 Origineel bericht van: RobbieT Er is niemand die gezegd heeft dat Newnigma er voor de ET9000 is. Alleen dat het net als PLi ook een Enigma2 image is. Maar wat maakt het uit, er zijn genoeg images om uit te kiezen. En over de hardware is alles ondertussen wel een keer gezegd en dat kan een ieder aan de hand van de foto's ook zelf beoordelen. Welke foto's?
Adriano Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Origineel bericht van: humaxima Wil je mij een paar linkjes mailen met de reviews? Klik hier op voor de reviews Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
drz Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Origineel bericht van: Adriano Origineel bericht van: humaxima Wil je mij een paar linkjes mailen met de reviews? Klik hier op voor de reviews Ehm, heb je ook links met reviews van onafhankelijke partijen?? "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Beheerder Michel Geplaatst: 6 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 6 juli 2011 Origineel bericht van: humaxima Hoi Michel, Jammer dat je zo laat pas inhaakt op dit verhaal. Wil je mij een paar linkjes mailen met de reviews? bvd gr. Jerry Laat? LOLhttp://www.sat4all.com/forums/ubbthreads..._VU#Post2009011 Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Ja het was inderdaad wel laat, 1 posting en bijna 11 uur te laat
humaxima Geplaatst: 6 juli 2011 Auteur Geplaatst: 6 juli 2011 Origineel bericht van: Michel Origineel bericht van: humaxima Hoi Michel, Jammer dat je zo laat pas inhaakt op dit verhaal. Wil je mij een paar linkjes mailen met de reviews? bvd gr. Jerry Laat? LOLhttp://www.sat4all.com/forums/ubbthreads..._VU#Post2009011 Inderdaad veels te laat. Excuus ik was in de war met iemand anders. Maar beter laat dan nooit. Enorm bedankt voor de reviews. E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen