Ga naar inhoud

Problemen met Mastera

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds een paar dagen een Mastera programmer gekocht met een paar goldkaarten (van die gouden dingen)<BR>Wat ik ook prpbeer ik krijg de kaart niet geprogrammeerd<P>Ik heb ic-prog gebruikt en had ergens een handleiding gevonden op internet hoe het moest in welke stand ik hem moest zetten enz.<BR>eerst de pic dan de eeprom<BR>de pic in stand 2 en de eeprom in stand 0 of 1<BR>Alleen als ik de kaart in de programmer stop dan brand alleen op mode 2 en 3 een lampje en bij bv. mode 0 en 1 niet<P>Maakt dat uit?<BR>Als ik de pic prog op mode 2 dan krijg ik geen foutmeldingen maar zodra ik de eeprom wil programmer zegt ie: dat ie de kaart niet kan resetten (zoiets wat het)<P>Wat doe ik fout?<P>Heeft er iemand een handleiding voor mij hoe het programmer precies in zijn werk gaat?<P>BEDANKT ALVAST!!!<BR>bin.jer@12move.nl

Geplaatst:

Gebruik voor je mastera Chipcat simpeler kan bijna niet, op <A HREF="http://satpages.sat4all.com" TARGET=_blank>satpages.sat4all.com</A>staat een beschrijving van dit programma.<BR>Zorg dat de kaart er goed in zit, (zie punt achter het cijfertje) en schakel met de knop in de standen die ChipCat aangeeft

Geplaatst:

beste nieuwbee eerst de eprom en dan de pic<BR>en op satpages kun je alles vinden voor de mastera en hoe het moet succes wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

beste pietje puk eerst de eeprom en dan de pic als je al zolang lid bent moet je dat toch nu wel weten<BR>en op satpages kun je alles vinden voor de mastera en hoe het moet succes wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

Sorry jongens, maar ik was nog helemaal ingewerkt met mijn JDM en die Mastera was toen nog ff bijzaak...<BR>Maar nu ga ik met de volle 100% met de Mastera werken!<P>BEDANKT!!!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.