Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 Met mijn Samsung Galaxy S werkt niet goed meer met de standaard web browser, na een firmware update bij servicepunt van Samsung Mail werkt wel, zie ook het 3G netwerk Hoe wil ik een mail account in de standaard mail software van deze telefoon.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 Het is nog erger geworden, ook 3G en ander netwerk werkt niet meer. Ben bij 2 telecom zaken geweest, zij kunnen het niet oplossen. Graag iemand met ervaring van deze telefoon. Er werd mij aangedrongen de firmware update te doen. Maar dat doe ik dus nooit meer !!!
winwiz Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 Ik zou gewoon alles terug zetten naar fabrieksinstellingen. Dan moet alles normaal werken. Een firmware update is wel degelijk nuttig Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 Alles terug gezet, naar fabrieksinstellingen, de telefoon werkt, maar nog geen 3G netwerk, internet, en ook geen mail.
winwiz Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 Dan zul je nog je APN moeten instellen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 WinWiz, dat is hem !!! APN instellen. Bedankt !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen