iceman47 Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 hallo, Zou hier iemand mij verder kunnen helpen met de duolabs unlooper. Alvast bedankt.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 Stel je vraag eens wat specifieker, wat wil je precies en wat lukt niet?
iceman47 Geplaatst: 2 juli 2011 Auteur Geplaatst: 2 juli 2011 hoi, wou graag weten hoe je de xilinx programmeerd, en de atmel doe je dat met hezelfde programma,welke versie zit er nu in (heb hem laats nieuw gekocht) groet iceman
Zilverster Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 @iceman47, Doe eens een google opdracht op duolabs en unlooper, de eerste geeft je een volledige beschrijving , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
iceman47 Geplaatst: 5 juli 2011 Auteur Geplaatst: 5 juli 2011 hoi, het is me gelukt om de atmel en xilinx te programeren, alleen gaat nu de groene led langzaam aan en uit, is dit normaal? ook krijg ik een andere atr string, dan dat ik de irdeto kaart in phoenix mode uitlees, heb ook ergens gelezen dat de duolabs trunker een hardware aanpassing nodig heeft om seca kaartjes uittelezen klopt dit? groet, iceman
Zilverster Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 @iceman47, Citaat: ook krijg ik een andere atr string, dan dat ik de irdeto kaart in phoenix mode uitlees Dit is de enigste vraag die ik voor je kan beantwoorden, de ATR moet het zelfde zijn, of het nu gaat om een Irdeto kaart of een Seca kaart, anders krijg je nooit goeie antwoorden bij het uitlezen van de standaard opdrachten. Ik ga er vanuit dat dit het eerste is wat je wilt. Een Seca kaart begint met 3B F7 11 enz. en een Irdeto kaart begint met 3B 9F 21 enz. bij de juiste instellingen. Wanneer je bij een Irdeto kaart de instellingen hebt staan op bijv. 6 Mhz. en je Mastera staat ingesteld op 3,57 Mhz., zul je een ATR krijgen van bijv. CE BC 7C enz.. Wat niet wil zeggen dat een "verkeerde" ATR soms geen BUG kan zijn voor bepaalde type kaarten. Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
iceman47 Geplaatst: 6 juli 2011 Auteur Geplaatst: 6 juli 2011 @zilverster Bedankt voor je antwoord, ik denk dat het te maken heeft met de atmel file, heb verschillende geprobeerd die ik van een poolse site gedownload had, maar specifiek voor irdeto heb ik nog niet gevonden. groet iceman
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen