Ga naar inhoud


drinkflesje voor konijnen.


Gast Delta Star

Aanbevolen berichten

Leuke kleur en karakter maar mij te druk en daardoor ook vaak moeilijker wat te leren.

Ik heb liever zo'n lobbes die lekker onder je stoel ligt te slapen ipv. heen en weer aan het rennen is en die je gewoon bij naam kunt roepen en dan vaak ook nog komt.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Delta Star
Origineel bericht van: gerrit B
Leuke kleur en karakter maar mij te druk en daardoor ook vaak moeilijker wat te leren.
Ik heb liever zo'n lobbes die lekker onder je stoel ligt te slapen ipv. heen en weer aan het rennen is en die je gewoon bij naam kunt roepen en dan vaak ook nog komt.

suc6

Gerrit

Ik heb het over een Konijn,jij over een Lobbes.
Ach ja waarom ook niet,de wereld is toch al verrukt.
Gr:D.S.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij ons zijn het gewoon huisdieren net als een hond of kat ipv. zo'n dom konijn wat de hele dag in zijn hok moet zitten.

 

Door ze zo te behandelen merk je ook dat een konijn toch zo dom nog niet is en je heel goed kenbaar kan maken wat hij wil, wat hij lekker vindt en zie je de verschillend karakters van dieren.

Maar helaas weten veel mensen dat niet en zie je de meeste dieren dan ook wegkwijnen in hun hok.

Niet voor niets wordt een gemiddeld konijn in Nederland slechts 3 jaar terwijl met wat aandacht en juiste verzorging/voeding het dubbele en nog ouder heel normaal is.

 

Maar helaas meestal is dat voor dovemans oren en koopt men een konijn omdat het zo leuk is voor de kinderen en lag hij soms een paar maand later al zomaar dood in zijn hok.

"Te ver doorgefokt", "slecht hart" enz. hoor je dan vaak als argument, maar helaas is maar al te vaak geen aandacht, te weinig beweging en slechte voeding de echte oorzaak.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Delta Star
Origineel bericht van: Busje komt zo
Ik heb het over een Konijn,jij over een Lobbes.
Ach ja waarom ook niet,de wereld is toch al verrukt.
Gr:D.S.


Iets meer vriendelijkheid kan geen kwaad als mensen je proberen te helpen. crazy
Oké,zal het proberen.Sorry verrukt is niet het goede woordt,moet zijn (naar de klote).
D.S.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
Geintje dit zeker :D

Drinkflesje voor me konijn hehehehe


Dat veel konijnen veel te jong en totaal onnodig sterven is helaas de werkelijkheid

Dat je konijnen van alles kunt leren weten veel niet maar klopt ook gewoon.
Lars
lars%20in%20de%20sneeuw%202010.jpg
deze dus

Hebben we bijv. geleerd dat hij overal vrij rond mag lopen maar niet voor het huis van de buren en ook niet van de stoep af op de weg. Hij wil wel eens een kijkje bij de buren nemen ( die verwennen hem met lekkers als rozijntjes ed.) gaat bij je zitten kijken als de auto wast of in de voortuin aan het werk bent oid., maar komt absoluut niet op de weg en roep je hem bij naam dan komt hij er gewoon aan huppelen.

en Drinkflessen zijn in de konijnenwereld een hot item en je komt van alles tegen tot vol automatische systemen die doorspoelen met vers water, met verwarming als het gaat vriezen enz.
Persoonlijk denk ik wat kosten 3 flesjes per jaar?
hooguit 10 euro.
Dan wil ik niet zitten prutsen met waterbakken die ze omgooien, bevuilen enz. en waar je veel meer werk mee hebt en dan zijn er wel slechtere investeringen.

We hebben zelf 11 van die grote beesten (zijn dus met 6 tot 7 Kg groter dan de hond van de buren)en denk dat we in totaal maximaal 5 nieuwe flesjes per jaar nodig hebben.

suc6

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Delta Star
Origineel bericht van: Busje komt zo
Ik heb het over een Konijn,jij over een Lobbes.
Ach ja waarom ook niet,de wereld is toch al verrukt.
Gr:D.S.


Iets meer vriendelijkheid kan geen kwaad als mensen je proberen te helpen. crazy

Oké,zal het proberen.Sorry verrukt is niet het goede woordt,moet zijn (naar de klote).
D.S.

Ga lekker ergens anders spelen.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Delta Star
Origineel bericht van: Busje komt zo
Origineel bericht van: Delta Star
Origineel bericht van: Busje komt zo
Ik heb het over een Konijn,jij over een Lobbes.
Ach ja waarom ook niet,de wereld is toch al verrukt.
Gr:D.S.


Iets meer vriendelijkheid kan geen kwaad als mensen je proberen te helpen. crazy

Oké,zal het proberen.Sorry verrukt is niet het goede woordt,moet zijn (naar de klote).
D.S.


Ga lekker ergens anders spelen.
Sorry,kwist niet dat er ZULKE Grootten waren.
Gr;D.S.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...