Gast Henri Aalten Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 Ben dus op zoek naar een APP om het laatste NOS Journaal te kijken op mijn Samsung Galaxy S. Ben deze kwijt na een firmware update, en kan deze nergens meer vinden, ook niet met de zoek functie. De site van de NOS, geeft ook geen antwoord.
sevensheaven Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 spbtv hier kan je het laatste nieuws mee kijken en nog veel meer zenders...werkt perfect met de galaxy s ook als je een minder snelle internet verbinding hebt. mvg stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Gast Henri Aalten Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 Had ik gezien. maar ik had er een alleen voor NOS Journaals. En deze vind ik met geen mogelijkheid meer terug.
sevensheaven Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 komt omdat nos daarmee gestopt is.alleen nog via webtv te zien,en dan werkt spbtv voor mij het beste. mvg stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Gast Henri Aalten Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 Dan is het niet anders. De oorzaak, dat ik deze niet meer kon vinden.
seije017 Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 ooit was er ook de applanet ! deze al lange tijd ofline. weet iemand hier een alternatief voor ?.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen