Ventura Geplaatst: 4 juli 2011 Geplaatst: 4 juli 2011 Origineel bericht van: Franky4fun Ik lees ook meer goede verhalen over de small ALPS dus ik denk dat deze het dan gaan worden. Ik vind de smalle Alps minder gevoelig vergeleken met de Inverto Ultra Black. Deze heb ik in de praktijk al ervaren.
SnijdeA Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 Origineel bericht van: Ventura Origineel bericht van: Franky4fun Ik lees dat 78cm ook wel voldoen. is dat zo? Is wel voldoende. Hou er wel rekening mee iets minder regen en of slecht weer reserve. Ik pak ook de Astra 1, 2, 3 en Hotbird met een 78 CM Triax, totaal geen problemen met regen of ander slecht weer. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Gast Franky4fun Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 ik heb even goed gezocht heb inderdaad wel het bereik in mijn instellingen. Staat al op astra1,2,3,hotbird. Dus dat is mooi. het uitrichten en ophangen, lijkt me nog best lastig na het lezen van wat topics.
Gast Franky4fun Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 Top. gebruik je ook small ALPS? Nu nog verdiepen in de ophangen/uitrichten.. lijkt me nog niet al eenvoudig. welke meettool raad je aan?
SnijdeA Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 Origineel bericht van: Franky4fun Top. gebruik je ook small ALPS? Nu nog verdiepen in de ophangen/uitrichten.. lijkt me nog niet al eenvoudig. welke meettool raad je aan? Geen idee, ik zal es navragen bij de installateur. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Gast Franky4fun Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Zijn er op dit forum ook mensen die het leuk vinden om tegen een leuke vergoeding een schotel uit te richting for the fun en om te helpen?! Lijkt me ideaal om de kneepjes van vak te leren..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen