Gast Franky4fun Geplaatst: 4 juli 2011 Geplaatst: 4 juli 2011 Ben weer wat wijzer ondertussen, lijst zit er nu zo uit: Nu wordt het: - Philips 7121receiver - Triax 78cm met multifeed houder - 3x small alps single - 1x small alp duo (voor naar 2de receiver) - Spaun SAR411F WSG met buitenbescherming - aantal F-connectoren Wat is een goed type uitrichtapparaat tegen een redelijke prijs? Voor die ene LNB naar de 2de receiver heb ik dan geen switch nodig toch?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 4 juli 2011 Geplaatst: 4 juli 2011 Origineel bericht van: Franky4fun Wat is een goed type uitrichtapparaat tegen een redelijke prijs? Voor die ene LNB naar de 2de receiver heb ik dan geen switch nodig toch? Piepertje van een paar eurootjes voldoet wel, maakt weinig uit welke. Of je moet professioneel willen voor veel geld. Als die tweede ontvanger maar 1 satelliet hoef te ontvangen, hoef je daarvoor niet een switch te gebruiken.
Gast Franky4fun Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 top, dat heb ik aan 1 swtich genoeg. kun je misschien iets specifieker aangeven welke meter goed werkt? Dan kan ik daar even voor shoppen voor mijn lijstje oja, en kun je die f-connectoren er zo opzetten of heb je daar aparte tang voor nodig? raad je hulsjes eromheen aan?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 Ik zou 'gewone' f-connectoren nemen met een afdichtring erin. Kun je er zo op draaien. Verder bedoelde ik gewoon een piepding, simpele satfinder dus.
Ventura Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Ik zou 'gewone' f-connectoren nemen met een afdichtring erin. Kun je er zo op draaien. Een betere keuze is gewone f-connectoren met vulcaniserende tape omheen of f-connectoren compressie gebruiken. Er zijn winkels die op maat coax maken met daar op f-connectoren compressie gemonteerd.
Jap Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Origineel bericht van: Franky4fun ik wil graag uitbreiden. Lees, echt gaat hobbien Ik zie hier staan "echt gaan hobbien" en in je boodschappen lijstje een Philips 7121 receiver. Wat mij betreft past dat niet echt bij elkaar. AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55) DSR2210 : 19.2 - 28.2
Gast Franky4fun Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Voorlopig is de eerste uitdaging een andere schotel installeren en aangezien ik gehoord heb van de forumers dat mijn receiver voldoet houd ik deze. Volgende stap zou zijn philips ding voor de 2de aansluiting en dan andere receiver voor hoofd tv. one stap at the time
Gast Franky4fun Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Iemand die tegen een leuke vergoeding een schotel wil uitrichten?
satencom Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Ik zou het wel voor je willen doen, maar ik zal wel niet in de buurt wonen Wat is je woonplaats Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Franky4fun Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 als het goed is, heb ik je een mailbericht verzonden.
Gast Franky4fun Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 Iemand anders die leuk vindt om te helpen uitrichten tegen een leuke vergoeding?! In NH.
Gast Franky4fun Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Weet iemand wat het verschil is tussen DiSEqC Switch versie 1.2 en 2. Maakt het verschil uit welke je neemt. Bijvoorbeeld voor je receiver?
vGnp Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Origineel bericht van: Franky4fun Weet iemand wat het verschil is tussen DiSEqC Switch versie 1.2 en 2. Maakt het verschil uit welke je neemt. Bijvoorbeeld voor je receiver? Wiki over DiSEqC: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Franky4fun Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 handig thanx! ik zoek ook nog de faq voor het handmatig africhten van schotel met meerdere koppen. stap-voor-stap. iemand?
vGnp Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Origineel bericht van: Franky4fun ik zoek ook nog de faq voor het handmatig africhten van schotel met meerdere koppen. stap-voor-stap. iemand? Kijkt u eens: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen