JosFop4Sat Geplaatst: 9 juli 2011 Geplaatst: 9 juli 2011 Origineel bericht van: satspock Tonskidutch, Nee blackhole ,maar test de vti ook nog wel hoor. blackhole loopt prima,maar het is altijd goed om andere images te testen. tot nu toe loopt het allemaal goed,reageert prima op de ab,regeert lekker vlot door de menu,s en met toch flink wat plugins noch maar 42 % van de memory in gebruik. kijken wat die op de langere termijn doet. gr,Satspock Er wordt nog volop gesleuteld aan software voor de UNO. Hier werkt de UNO ook vlot, al kan ik geen vergelijking maken met een andere E2 box. Het enige probleem waar ik hier tegenaan loop is het afspelen van films met externe .srt ondertitels. Maar goed, daar is ie blijkbaar niet voor ontwikkeld. Met Enhanced Movie Centre is het nog redelijk te doen, al blijft het een toer om de externe .srt ondertitels aan te zetten (en aan te laten). Verder een prima box die mét interne HDD redelijk koel blijft. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
satspock Geplaatst: 10 juli 2011 Auteur Geplaatst: 10 juli 2011 Ja dalton klopt maar ik kon niet wachten,en wilde de uno testen. Gewoon een goedkope kabel die ik bij de televisie meegeleverd kreeg. Je hebt toch gezien dat die bij mij met hdmi was aangesloten. Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s
dalton Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Als ik eerlijk ben heb ik dat niet gezien..ligt aan mij dan daarom vroeg ik het, maar ik had ook geen tijd weet je nog Maar dat maak niks uit ik heb wel die film gezien op de HD Het zal wel aan mijn scherm liggen ik ga morgen de winkel bellen Het heeft mij tegen gezeten met de motor Maar daar zijn wij uit gekomen gelukkig De rest komt ook goed Frans Heb je schik met de uno heeft die meer geheugen?? Het is wel leuk om zo alles te testen van jou kant groetjes Jan Groetjes Jan
satspock Geplaatst: 10 juli 2011 Auteur Geplaatst: 10 juli 2011 Jan, Goed dat je met de rotor eruit gekomen bent. heb tot nu toe geen spijt dat ik de uno heb gekocht,heeft inderdaad meer geheugen. maar de dreambox 8000 gaat komen hoor. hoop dat je er met de hdmi uitkomt. gr,frans Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s
prutsie Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Interessant ding die VU+ uno. Alleen welke processor zit er nu in dat ding, en wat is er mee mogelijk ? Op diverse sites wordt gesproken over de BCM7413, een dual core SOC van Broadcom. Maar zit die chip er ook daadwerkelijk in of is er toch voor een andere gekozen ? Op de site van Marusys, de producent van deze ontvangers wordt ik niet veel wijzer. http://www.marusys.com/brochure_v.01/MS630S.pdf http://www.marusys.com/Product.html http://www.broadcom.com/products/IPTV/IPTV-Solutions/BCM7413 groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Moderator wiz Geplaatst: 10 juli 2011 Moderator Geplaatst: 10 juli 2011 goed, we dwalen aardig af zo, tijd voor een slotje. Die laatste vraag van prutsie, er zit inderdaad een bcm713 soc in, en die is dual core. De maker van die uno is niet marusys, maar Vuplus. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten