wortellica Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Je zit constant te bewerken dat het opslaan van opnames geen zin heeft omdat er alternatieven zijn Origineel bericht van: wortellica een kopie van je opnames? dan moet het wel een hele goede film zijn Maar goed ieder zijn ding, ik snap dat andere mensen graag hun opnames willen bewaren of bewerken alleen mij boeit dit niet zo. En met programma gemist neem ik bijna niets meer op
SnijdeA Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Origineel bericht van: wortellica Als je hdd kapot gaat , heb je je opnames ook niet meer. En dvd branden doe ik zelden of nooit Maar tegenwoordig met internet kun je bijna alles wel weer terugvinden, of verzenden Ik bedoel een opname of foto of iets dergenlijks verzenden. dat kun je dan wel aan je familie laten zien dan zet je dat toch op rapidshare of iets dergenlijks je kunt het natuurlijk ook op een dvd branden in je pc en opsturen Nou weten we het wel. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Neptunus Geplaatst: 28 juli 2011 Auteur Geplaatst: 28 juli 2011 Wat een onzin discussie over die opnames. Veruit de meeste gebruikers willen gewoon een opname maken om die later te bekijken, meer niet. Itv voldoet daar door de mogelijkheid om 6 opnames tegelijk tegelijk te maken prima aan. Opnames blijven één jaar staan. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
bigtwin Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 Dat is mooi, maar ik zie het voordeel niet, t.o.v. een gewone sat ontvanger. Gewoon met dual tuner en hd, voldoet die prima. Ik zie niet in waarom ik in plaats daarvan deze dienst zou gaan afnemen... ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Neptunus Geplaatst: 1 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2011 Ik zeg ook niet dat je die dienst moet gaan afnemen. Ik constateer als mediafreak - ik heb digitenne, sat en ITV - dat het grote verschil in mogelijkheden tussen mijn Linux sat ontvangers en ITV van KPN steeds kleiner aan het worden is. Voorheen kon je slechts 1 programma bij ITV op een bijzonder trage box opnemen, nu zijn dat er 6 op een veel snellere box. En dus is er weer een bezwaar weggenomen. Verder blijf ik hameren op de gemankeerde sportpakketten via de sat, geen volwaardig Sport1 en Eredivisie Live pakket. In v.w.b. de cloud, wen er maar vast aan want het is de toekomst, sterker nog, het wordt al volop gebruikt, ook door gerenommeerde bedrijven. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
bigtwin Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Origineel bericht van: Neptunus In v.w.b. de cloud, wen er maar vast aan want het is de toekomst, sterker nog, het wordt al volop gebruikt, ook door gerenommeerde bedrijven. Dat weet ik, en heb ik in dit topic al eerder gezegd... Sterker nog, ik werk bij een van die gerenomeerde bedrijven die deze dienst levert aan klanten. Maar om er nou meteen een vervanger van mijn dm in te zien... Nou nee. Maar ik kan me voorstellen dat je dit als media / techniek freak wel kunt bewonderen. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Neptunus Geplaatst: 1 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2011 Het is voor mij ook absoluut geen vervanger van de DM. Al was het alleen maar voor het kunnen benaderen van opnames. Maar als ik eens ga verhuizen en er staat een grote boom voor het oosten dan zou ik nu niet meer in paniek raken! Op het kunnen bewerken van opnames na zou ITV nu kunnen voldoen als volwaardig alternatief, en dat was pakweg een half jaar geleden zeker niet het geval. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen