Ga naar inhoud


Draadloze telefoon batterijen vervangen


Earthfinder

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een draadloze telefoon met daarin drie AAA-batterijen met 600mA. Is het dan ook mogelijk om er bijvoorbeeld 1000mA batterijen in te doen?

In de technische gegevens kan ik hierover niets terugvinden, helaas.

 

Mvg,

Andries

HTPC-Software: LibreELEC 9
HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3

Link naar reactie
Delen op andere sites


Uiteraard mits je lader daar ook geschikt voor is.

Immers als je batterijen met een grotere capaciteit even snel op wilt laden dan kan dat alleen maar door een grotere laadstroom.

Heb je een wat betere lader dan zal dat geen probleem zijn maar veel zijn niet meer dan een simpel trafo met wat gelijkrichters waarbij de accu's afhankelijk van hoe vol ze zijn zelf de laadstroom bepalen.

Ga je dan accu's met een grotere capaciteit gebruiken dan kan het zijn dat je lader deze hogere laadstroom niet kan leveren en doordat hij dan langer zijn maximale laadstroom moet leveren eerder stuk zal gaan.

 

suc6

 

Gerrit

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Dat klopt natuurlijk. De meeste laders kunnen meer aan dan de bijgeleverde batterijen, dus ik denk niet dat het een groot probleem zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik doe het al een tijd,vervangen van batterijen door hogere type's,met mijn skype telefoon,mijn sip draadloze telefoon,en mijn wandeltelefoon.zoals ze zeggen,geven ze soms een verkeerde indruk.ze geven aan dat ze volladen zijn,maar als je ze erafneemt,blijkt dit niet zo te zijn.ik laad ze een uur of 10 op,dan heb ik geen of weinig probleem.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...