intruder Geplaatst: 4 juli 2011 Geplaatst: 4 juli 2011 Hallo, Ik heb de Black BeautySkin-HD geinstalleerd, werkt prima...maar heb bij History HD en Discovery HD de ondertitels...heel klein links in beeld staan, bij de andere zenders is het wel goed...Hoe krijg ik deze weer onder in het beeld te staan ? Intruder VU+ UNO 4K se ; VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro ; Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5
Tonskidutch Geplaatst: 4 juli 2011 Geplaatst: 4 juli 2011 en met een andere skin is dat OOK??? ciao True North Rebekka Bakken
intruder Geplaatst: 4 juli 2011 Auteur Geplaatst: 4 juli 2011 In Black Alu...staat de ondertiteling bij History en Discovery wel links uitgelijnd..maar de letters zijn wel groter...bij alle andere zenders staat het mooi in het midden uitgelijnd... VU+ UNO 4K se ; VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro ; Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5
Littlesat Geplaatst: 4 juli 2011 Geplaatst: 4 juli 2011 Met welk image werkt je... Bij PLi is er een menu optie om ze in het midden te krijgen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
intruder Geplaatst: 4 juli 2011 Auteur Geplaatst: 4 juli 2011 Origineel bericht van: Littlesat Met welk image werkt je... Bij PLi is er een menu optie om ze in het midden te krijgen. Neues VTi "Vu+ Team Image Duo" - V 2.7 -02.06.2011 OE 1.6 VU+ UNO 4K se ; VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro ; Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5
Gast Togan Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 Dit is voor mij het enige nadeel bij VTi, de ondertiteling die niet DVB is. Bij bijv. TV5 Europe, géén probleem en ook niet bij de zenders zoals Discovery HD, History HD, Nat Geo HD en Travel channel HD. Bij enkele hiervan zit geen OT, maar die zet je er zelf bij en is OK. Doe je dit bij bijv. NL1 HD, Das Erste HD of SWR RP, dan krijg je een lange zin, dus één lijn, in een soort van roze kleur en de letters zijn veel te klein. Hopelijk komt dit in orde bij een nieuwe versie van het VTi-image, dit is echt stukken beter bij PLi. Bij PLi kan je zelf een kleurtje toevoegen, uitlijnen naar wens en de grote van de letters aanpassen. Voor de rest géén klachten, en meer dan tevreden met VTi.
Littlesat Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 Tja voor goede ondertitels moet je toch bij PLi of het daarvan afgeleide ViX image zijn.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
intruder Geplaatst: 5 juli 2011 Auteur Geplaatst: 5 juli 2011 Het is toch vreemd want ik heb nog nooit "problemen" met de ondertitels gehad...en draai nu al een jaar met de VU en de VTI image..... VU+ UNO 4K se ; VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro ; Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5
Gast Togan Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 VTi-image 3.0 is uit en ook is hier de ondertiteling nog niet zoals het bij PLi wel is. Jammer dat er niets aan gedaan wordt.
Littlesat Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Tja opendreambox wil de patches van openpli niet overnemen... Blijkbaar hebben ze in Duitsland niet zo'n behoefte aan ondertitels. Dus dit zal denk ik alleen lukken als vti ook meelift op pli -of- zelf die patches regelt op openendreambox, hetgeen alles behalve een eenvoudige klus zal zijn.... Ik zou het eens bij VTi melden... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen