Ga naar inhoud


[TF5000CI] Alle gecodeerde zenders op zwart


Gast Horsterhoek

Aanbevolen berichten

Gast Horsterhoek

Sinds 25-5-2011, tijdens mijn vakantie, gingen ineens alle gecodeerde zenders op zwart. BVN en de overige vrije kanalen waren nog steeds goed te ontvangen. Na lang zoeken (en vloeken) ben ik erachter moeten komen dat blijkbaar mijn CI/CAM module niet gecertificeerd is en mogelijk de update van de Topfield TF5000CI niet meer voldoende is (sept. 2007/laatste update).

Als ik er nu een gecertificeerde CI/CAM module van CanalDigitaal instop is dan het probleem verholpen?

Voor alle duidelijkheid, ik heb een Irdeto-2 kaart en heb een abonnement op het STBP. Wie kan mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


wat voor module gebruik je dan??

 

de CI/CAM module van CanalDigitaal zou ik niet kopen dan heb je zeker een probleem in comby met een Topfield!

maar ik denk dat het aan je Irdeto-2 kaart ligt je zou eigenlijk een seca3 kaart moeten hebben.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Sigma
maar ik denk dat het aan je Irdeto-2 kaart ligt je zou eigenlijk een seca3 kaart moeten hebben.

De Irdeto2 kaarten zijn nog steeds voldoende in omloop, dus een nieuwe kaart hoeft echt (nog) niet.

Kennelijk krijg je geen updates, dat lijkt me wel duidelijk. Heb je een mogelijkheid een update te forceren in een andere ontvanger, desnoods bij een kennis/familielid oid?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed heb is er een actie geweest bij canal digitaal dat de je oude kaart gratis kunt omruilen voor een nieuwe en dan is mogelijk je probleem opgelost!

 

Ook heb je als je een abo hebt daar een brief overgehad!

 

 

Oude smartcards: Irdeto

 

Maakt u nog gebruik van een Irdeto-smartcard? Maak dan nu gebruik van ons aanbod om deze smartcard in te wisselen voor een nieuwe Mediaguard3-smartcard. Deze smartcard werkt niet met de 'oude' gecertificeerde Irdeto-ontvanger (!).

 

Wilt u uw smartcard omwisselen, dan dient u een nieuwe door CanalDigitaal gecertificeerde (HD-)ontvanger aan te schaffen. Voor de ontvangst van HD-zenders op uw tv dient u daarnaast ook te beschikken over een DUO-LNB (kop) aan uw schotel. LNB's en ontvangers koopt u bij de detaillist of in onze webshop.

 

Regel uw smartcardwissel eenvoudig via internet. Uw persoonlijke aanbod voor het omwisselen van uw Irdeto-smartcard vindt u hier: CanalDigitaal HD-kaartwissel (opent zich in een nieuw scherm).

 

 

Let op je hoeft dus geen HD te nemen maar alleen je kaart omruilen!

 

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Ja, die actie is/was er inderdaad. CDS stuurde een accept-giro mee zonder te vermelden dat de bijdrage niet verplicht was. Daar is een hele tijd geleden wat ophef om geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brief ook ooit gehad niet opgereageert gewoon gebeld en klaar is kees.

 

heb nu drie kaartjes seca3

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar even voor de goede orde het zou handiger zijn als we weten wat voor moudule het is.

 

Zie ook hier:http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1962904/TF5000CI_Geen_ontvangst_Ned_1_#Post1962904

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...