Gast Merkedesch Geplaatst: 4 juli 2011 Geplaatst: 4 juli 2011 Goedendag, Na een stroomuitval start mijn C-200 niet meer op / door??? Ik heb geen idee hoe ik dit kan herstellen??als het al te herstellen valt?? Als de stroom er weer op staat en ik hem weer wil aanzetten AB of voorop met de knop....dan gaat de knop alleen maar lopen knipperen?? Als ik de kast open dan zie ik op het moederbord ook 2 leds knipperen??? Ik heb alles losgekoppeld -Blueray - interne Usb stick eruit gehaald... Helaas niets helpt?? Iemand een idee hoe ik hem weer aan de gang kan krijgen?? Gr.Merkedesch
EBOR Geplaatst: 4 juli 2011 Geplaatst: 4 juli 2011 Zet hem eens een dag van de spanning. DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
winwiz Geplaatst: 4 juli 2011 Geplaatst: 4 juli 2011 Het is (helaas) een bekend probleem. Vermoedelijk niet al te beste condensatoren. Je kunt ze even verwarmen (haarföhn) en dan de stekker in het stopcontact, waarschijnlijk doet hij het dan weer. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Merkedesch Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 Origineel bericht van: EBOR Zet hem eens een dag van de spanning. Inmiddels is die heel erg lang van de spanning geweest... Origineel bericht van: winwiz Het is (helaas) een bekend probleem. Vermoedelijk niet al te beste condensatoren. Je kunt ze even verwarmen (haarföhn) en dan de stekker in het stopcontact, waarschijnlijk doet hij het dan weer. Hij heeft toevallig de hele nacht bij mijn laptop gelegen in een vrij benauwde verwarmde kast inmiddels is die weer opgestart na lang knipperen van de leds(ik heb wel even de reset button ingedrukt op het MB) Ik had zelf ook al het vermoeden dat de voeding brak is... Ik heb alleen nog geen adres kunnen vinden waar ze die verkopen??? Nou ik hoop dus dat de stroom er voorlopig niet meer af gaat!!! Tot dat ik de voeding vervangen of heb kunnen laten repareren... In ieder geval bedankt, Gr.Merkedesch
winwiz Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 Misschien ken je iemand die handig is. Er moet voor een paar Euro aan condensatoren vervangen worden. Waarschijnlijk staan ze bol als je de voeding bekijkt. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Merkedesch Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Origineel bericht van: winwiz Misschien ken je iemand die handig is. Er moet voor een paar Euro aan condensatoren vervangen worden. Waarschijnlijk staan ze bol als je de voeding bekijkt. Toevallig heb ik "iemand" een pm gedaan die heeft ooit voor mij ook de voeding van mijn 7025 gerepareerd..Het schema + foto heb ik al wel gevonden De diverse (NL)webwinkels kunnen geen nwe voeding leveren omdat volgens hun de Popcorn korter als 2 jaar op de markt is?? Bij Popcorn op de site kost die $27,00 + nog een keer $30,00 voor de verzending...dat vindt ik net even teveel. Maar ik zoek verder mocht er iemand mee lezen en handig zijn??En in de buurt van Arnhem / Apeldoorn / Zutphen wonen??Reageer dan aub even via PM Alvast bedankt, Merkedesch
Gast Merkedesch Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Inmiddels zijn in de voeding de slechte elco's vervangen... De C-200 draait weer als vanouds.. Gr.Merkedesch
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen