SnijdeA Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 Origineel bericht van: Psychosammie Ik hou het toch op een schijfruimte probleem. Ik zie dat je nog maar 25% vrije ruimte hebt en dat is voor Windows een magische grens. Waar haal jij die onzin-wijsheid vandaan ? Hij heeft 13 GB vrij, dat is way meer dan zat. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Sjattuh Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 De update is 18 tot 40mb groot. 32 of 64bit afhankelijk. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
maestro Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Kan je downloaden, Hersteld div. windows progjes, waaronder windows update. groetjes, Maestro - - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - - ** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **
Con Geplaatst: 9 juli 2011 Auteur Geplaatst: 9 juli 2011 Origineel bericht van: Sjattuh . . . .Al geprobeerd? Als je een beetje Googled zie je dat meer mensen hetzelfde probleem als jou hebben en met dit hebben opgelost... Ja, en bijna helemaal gelukt, behalve een taalpakket. Maar dat vind ik niet boeiend genoeg om mij daar zorgen om te maken. Blijft overigens boeiend dat .NET + Java samen bijna net zo groot is als XP alleen (bij wijze van spreken). HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Sjattuh Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Origineel bericht van: Con Blijft overigens boeiend dat .NET + Java samen bijna net zo groot is als XP alleen (bij wijze van spreken). HG CC Omdat de laatste SP van XP alweer ruim 3 jaar oud is terwijl .net en java door blijven ontwikkeld. Kijk maar eens hoe groot java en .net in 2008 waren. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
BokkieBok Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Het kan ook best zo zijn dat er fouten staan in de Windows update bestanden. Dan kan een update zijn werk niet afmaken. Hier staat beschreven hoe je dat kan fixen: http://support.microsoft.com/kb/971058 En vergeet niet te checken of je virusscanner niet ergens zit tegen te werken in de achtergrond. Die kan je beste even uitschakelen tijdens het verhelpen van het probleem. HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470; Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen