Gast schotelmans1 Geplaatst: 4 juli 2011 Geplaatst: 4 juli 2011 hallo allemaal, ik ben vrij nieuw op dit gebied en heb misschien een wat domme vraag: mijn buurman heeft een dm8000 en ontvangt alles van astra 1,2,3 en hotbird. kan ik (met zijn goedkeuring en die heb ik) de share instellingen van zijn tuner makkelijk backuppen en teruglezen in mijn dm7025? zo ja: hoe gaat dit in zijn werk? alvast dank!
dagg Geplaatst: 4 juli 2011 Geplaatst: 4 juli 2011 welke share instellingen? van de sat/kanalen -configuratie of van de keys die hij krijgt? .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
view Geplaatst: 4 juli 2011 Geplaatst: 4 juli 2011 Hallo schotelmans1 en welkom op het forum! Als het om de satelliet instellingen en kanaallijsten gaat heb ik misschien de oplossing voor je. Deze vond ik in de database van het forum, klikkerdeklik --> Link naar de database Succes!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen