tajvdz Geplaatst: 4 juli 2011 Geplaatst: 4 juli 2011 Op alle plaatsen waar lokaties zichtbaar zijn staat de harddisk 2 maal in de lijst zoals zichtbaar is op de bijlage. Als typenummer WDC WD5000AADS-0 en als Harddisk. Ik vind dit zeer storend. Beide opties geven ook hetzelfde resultaat, ze verwijzen naar /media/hdd/. Ik zou graag hebben dat de verwijzing met het typenummer er niet meer bijstaat. Ik gebruik OpenPli 2.0. Ik weet niet of dat dit een bug is van Pli of dat alle images het hebben? De bijlage is van de Mediaspeler maar het is dus ook bij de DVD-speler en bij de PVR onder Lokatie.
tajvdz Geplaatst: 5 juli 2011 Auteur Geplaatst: 5 juli 2011 ja ik wel. ik vind het een slordige fout. de dvd speler staat ook maar 1 x in de lijst. die komt er overigens bij te staan als er een schijf in zit. maar dan ook met type nummer.. dus iets gaat er niet helemaal goed. dus ik denk dat ik dit eens kenbaar ga maken op het Pli forum en misschien kunnen ze er dan wat aan doen.
Sigma Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 ik heb er hier geen last van maar gebruik een andere image Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Littlesat Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 Wanneer heb je PLi voor het laatst geupgrade? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
SnijdeA Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 De nieuwste heeft het ook, ik zie mijn harddisk ook 2 maal. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
tajvdz Geplaatst: 5 juli 2011 Auteur Geplaatst: 5 juli 2011 ja ik update Pli meerdere malen per week. Het is vanaf het begin dat ik Pli gebruik geweest. Ik hoop dat het opgelost gaat worden zoals het ook in Newenigma is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen