Ga naar inhoud


[Premium+ HD] Opnemen en op andere zender kijken via AZbox?


Fred Flintstone

Aanbevolen berichten


Gast Tha Great Mac

Als je er 2 satellier-tuners in hebt zitten, dan kan dat. Je hebt dan wel twee kabels nodig naar je schotel, waarop een twin-LNB (of meerdere natuurlijk) gemonteerd zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Hoi Tha Great Mac,

dank je voor je bericht en tevens oplossing.

Nu had ik dus al de standaard tunerkaart (aansluiting) op mijn AZbox zitten en heb daar mijzelf laten aan praten er gelijk een Ziggo tuner kaart bij te zetten zodat ik ook alle digitale zenders van Ziggo zou kunnen ontvangen. Deze kaart is aan gesloten op de kabel van Ziggo die het huis binnen komt. De AZbox die ik heb herkend hem ook wel maar hoogst waarschijnlijk door mijn ondeskundigheid / ontwetenheid heb ik tot op de dag van vandaag niets aan de kaart gehad daar ik niet weet hoe ik het zenderpakket moet downloaden in mijn AZbox in een groep bv. Ziggo?

Kun en wil jij mij verder helpen a.u.b.?

Met vriendelijke groet,

Fred

Ik heb een: AXbox Premium +, 1TB interne HD WesternDigital (groen label)Triax 68cm schotel, CanaalDigitaal Duo LNB.

Groetjes,

Fred

AXbox Premium +, 1TB interne HD WesternDigital (groen label)Triax 68cm schotel, CanaalDigitaal Duo LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat is weer een hele ander vraag dat waar je dit topic mee gestart bent.

 

Ik wil je vriendelijk verzoeken je vragen steeds in een nieuw onderwerp te stellen en te voorzien van een duidelijke onderwerp titel.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry!

Was ik weer eens helemaal vergeten te doen, overkomt me

jammer genoeg wel ens vaker dat ikop een antwoord reageer en van Enthousiasme door blijf blijf gaan met schrijven.

Met vriendelijke groet,

Fred

Groetjes,

Fred

AXbox Premium +, 1TB interne HD WesternDigital (groen label)Triax 68cm schotel, CanaalDigitaal Duo LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...