Jassy Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 Heren, ik heb een vraag. Is het normaal dat Canal Digitaal een maand incasso overslaat en dan ineens 2 maanden factureert? Komt dit bij jullie ook wel eens voor? Is mij vandaag namelijk op gevallen en vond ik zeer vreemd!
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 Echt overslaan niet maar meestal wordt het bij mij rond de 28e afgeschreven. Soms komt het dan voor dat het de 1e pas is en dan vervolgens wel weer op de 28e dus dan zijn er 2 afschrijvingen in 1 maand technisch gezien
Jassy Geplaatst: 5 juli 2011 Auteur Geplaatst: 5 juli 2011 Bij mij is er dus in mei helemaal niets afgeschreven. 28 april > mei 28 juni > juni en juli Vreemd..
gps Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 Bij mij werden in maart en mei voor 2 maanden geïncasseerd. In juni weer voor 1 maand.
Pjotrb Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Ze zijn er wel eens in de war. Begin vorig jaar werd er bij mij gelijk voor het hele jaar 2010 geïncasseerd. En dan praat ik niet over het STB pakket maar over het familiepakket + twee extra smartcards. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
likus Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Ik heb het inderdaad ook wel eens gehad. Daarna ging het gewoon weer goed. DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
Johan45 Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Een kennis van mij heeft nog nooit een incasso of rekening gehad. Toch kijkt hij al jaaaaren Set Top Box pakket met een seca2 kaart. Vult u rustig aan !!!
RayhTec Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Origineel bericht van: Johan45 Een kennis van mij heeft nog nooit een incasso of rekening gehad. Toch kijkt hij al jaaaaren Set Top Box pakket met een seca2 kaart. Die mogelijkheid is er inderdaad met een Seca2 kaart.
Johan45 Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Origineel bericht van: RayhTec Origineel bericht van: Johan45 Een kennis van mij heeft nog nooit een incasso of rekening gehad. Toch kijkt hij al jaaaaren Set Top Box pakket met een seca2 kaart. Die mogelijkheid is er inderdaad met een Seca2 kaart. Ik heb het hier over een administratieve omissie van CanalDigitaal. Waar jij op doelt heeft denk ik een andere oorzaak en heeft niets met incasso te maken. Vult u rustig aan !!!
Mojo Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Soms heb je geluk en word er nooit geincasseerd You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
LucO Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 Misschien niet helemaal on-topic: wat is het verstandigst als er niet-afgenomen diensten wél op de rekening staan? Inverto Scena5m (firmware 1.74) WAVEFIELD T55 Alps Universal Single (7.0°E/28.2°E) Inverto Black Premium Twin (19.2°E/23.5°E)
Johan45 Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 Ik zou CanalDigitaal even bellen en om uitleg van de factuur vragen. Je kan ook een mailtje sturen via Mijn CanalDigitaal, maar mijn ervaring is dat er dan geen communicatie ontstaat. Vult u rustig aan !!!
joker55 Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 Bellen kost bij die toko geld, dus: - Een mailtje of berichtje sturen in de Mijn Canaaldigitaal omgeving. - Bij automatische incasso, het hele bedrag laten terugstorten. - Handmatig het bedrag wat wel afgenomen is, overmaken. - Eventueel de volgende maand herhalen. Ze bellen zelf wel om te vragen wat er loos is. zo heb ik het gedaan....en inderdaad, ze bellen zelf dan terug. Alles prima uitgelegd, en het was in orde. HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Eilandcor Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 O? Op welke girorekening heb je dan geld overgemaakt? Op de girorekening waarvan het is afgeschreven kun je geen geld op overmaken! Graag het nummer. Cor Philips DSR 7141 HD, Visosat 3 x lnb Astra 1,2 + HB
LucO Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 Origineel bericht van: joker55 - Bij automatische incasso, het hele bedrag laten terugstorten. - Handmatig het bedrag wat wel afgenomen is, overmaken. - Eventueel de volgende maand herhalen. Heb ik inmiddels óók gedaan - gestort op dezelfde rekening als waar het afgeschreven bedrag op was gestort... Inverto Scena5m (firmware 1.74) WAVEFIELD T55 Alps Universal Single (7.0°E/28.2°E) Inverto Black Premium Twin (19.2°E/23.5°E)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen