Ga naar inhoud


TNT dvb-t HD op panasonic plasma hd tv met TNT


Aanbevolen berichten

Hi,

ik heb een tv gekocht waar er een dvb-t 2/4 hd tuner inzit,met de specificaties,dat het om TNT gaat.in mijn tv kan er een ci module in.ik ben benieuwd wat ik zou nodig hebben om de gecodeerde dvb-t tnt zenders te ontvangen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Net als bij CI modules in satellietontvangers zijn er officiële en onofficiële modules. Meestal werkt de combinatie, soms niet.

 

Google maar eens op `Module d'accès conditionnel Canal Ready` Zal zeker werken als er ook `canal ready` op de TV staat.

Er zijn wisselende resultaten met de powercam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en hoe lees je de digitale kanalen in,ik kan het niet vinden in de menu's.enkel de analoge kanalen.

van mijn tv uiteraard.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat de gebruiksaanwijzing uitkomst biedt. Bij mijn TV kan ik kiezen of ie ook analoge kanalen moet proberen in te lezen of alleen digitaal. Bij gebrek aan analoge kanalen is dat in een seconde klaar en gaat ie vervolgens meteen digitale kanalen zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb vandaag de handleiding gekregen en gelezen,en nu bleek dat ik france moest selecteren.nu zijn het tnt de belgische en enkele telenet kanalen waaronder actua tv.

zal eens zoeken op de zin van module's.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...