Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 3


Gast Tha Great Mac

Aanbevolen berichten


Ok, een makkie.

Welk pleintje zie je hier ?

In 2010 werd hier een monument geplaatst ( heb ik gelezen ) , weet je van wie ?

post-37533-0-90121100-1326107586_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint : Nederland

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frederiksplein , Amsterdam :

http://g.co/maps/qckc6

 

Het Frederiksplein is een plein in Amsterdam-Centrum. Het ligt in het verlengde van de Utrechtsestraat, tussen de Weteringschans en de Sarphatistraat.

 

Het Frederiksplein ontstond na de aanleg van de Grachtengordel. Aan de oever van de Singelgracht stond hier tot omstreeks 1850 de 17e-eeuwse Utrechtsepoort. Het plein is vernoemd naar Prins Frederik Willem Karel (1797-1881), broer van Koning Willem II.

 

 

Verzetsstrijder Walraven van Hall (1906-1945) krijgt op 3 september een monument op het Frederiksplein. Hans Weijers heeft met zijn stichting Monument voor Walraven van Hall genoeg geld bij elkaar gekregen voor zijn held.

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volledig correct , Gene

 

Verzetsstrijder Walraven van Hall (1906-1945) krijgt op 3 september een monument op het Frederiksplein. Hans Weijers heeft met zijn stichting Monument voor Walraven van Hall genoeg geld bij elkaar gekregen voor zijn held.

 

Deze bedoelde ik uiteraard.

 

Aan jou de eer....

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok , mag het iets moeilijker zijn ? Daar gaan we ...

 

Op de foto zie je een dorpje van 12 in een dozijn . Niets speciaals dus , en toch :

 

1) hier gebeurden filmopnames voor een vrij bekende film

2) hier werd een foto genomen van een vrij bekend album ( groene pijl )

3) hier gebeurde een ramp

en die drie dingen hebben niets met elkaar te maken .

 

Welk dorpje zoeken we ???

 

Hint : engelstalig gebied

post-41082-0-23965500-1326148889_thumb.jpg

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Gene , dit plaatje heb ik al heel lang op mijn PC staan. ;)

Het is namelijk in verband met die bekende Engelse groep die op de cover van één van hun bekende Lp's staan te urineren. Echter kon ik nooit de exacte "pillar" vinden en heb daarom ook deze nooit als opgave geplaatst.

De rest, film en mijnramp is dan ook vlug gevonden.

 

Echter laat ik deze eens aan iemand anders want ik ben voor het ogenblik druk bezig en heb nu even geen tijd.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Crazy Sat :

wat het album betreft heb je volkomen gelijk : ik heb het om dezelfde reden nooit willen plaatsen als een album-zoekertje : die "pillar" is , samen met het grootste gedeelte van de mijn , reeds opgeruimd . Enkele restanten zijn nog zichtbaar via een andere site - ik plaats de referentie later wel .

 

Maar de plaats moet dus nog wel gezocht worden : daar gaat het om .

Dus zoeken we verder :

 

Hint :

regio : County Durham , UK .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...