Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 3


Gast Tha Great Mac

Aanbevolen berichten

Correct.

 

De Zernikeborg is het ICT-infrastructureel knooppunt van Noord-Nederland en is gevestigd op het Zernikecomplex van de Rijksuniversiteit Groningen.

 

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zernikeborg

 

Aan jou de eer...

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hm, niets speciaals over te vinden. Lijkt me een overdekt waterreservoir met blauwe folie.

 

Camí Mandem

03590 Altea, Spanje

post-37533-0-88034300-1326904325_thumb.jpg

post-37533-0-92352900-1326904342_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Crazy Sat : ik heb ook alles afgezocht wat ik via internet kon vinden over dit "ding" , en niets gevonden . Dan maar iemand in Benidorm gecontacteerd en daarvan kreeg ik volgend antwoord :

 

dat is een heel groot waterbekken dat daar aangelegd is om het water op te sparen dat van de watervallen van de rio algaar komt en anders verloren gaat en gewoon de zee in spoelde .

het is kunstmatig aangelegd .cami mandem is de naam van de veldweg die er naar toe loopt

 

Op het eerste zicht lijkt het een heuvelachtig bouwwerk , maar als je verder uitvergroot dan zie het gezichtsbedrog : het is een grote kuip , waarvan de bodem zichtbaar is -waarschijnlijk stond het ding dus leeg op het moment van de foto - , en zie je tevens een in- of uitlaatopening .

Ik was het puur toevallig tegengekomen en het intrigeerde me omdat ik geen uitleg vond .

Het ligt op ca 15 km van Benidorm , vandaar het plaatje dat refereert naar de Benidorm Bastards .

 

Je plaatje was goed, dus mag je verder ...

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd. ik had ook niets gevonden met betrekking tot dit waterbekken.

 

Bij je plaatje dacht ik dat je uitgenodigd was om deel te nemen aan de uitzendingen van Benidorm Bastards , maar ik zie dat je nog 60 jaar moet komen , dus kan dit niet. :D

 

__________________________________________________________________________________________

 

 

Een volgende :

Een waterplas wat je praktisch elk jaar op TV ziet tijdens de rechtstreekse uitzendingen van een grote "ronde".

Hintje bij de naam van het plaatje.

post-37533-0-57112300-1326915748_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slechts twee renners slaagden erin om hier tweemaal als winnaar boven te komen.

Een ervan was Laurent Jalabert.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat die epo maar Gene , het is niet in Frankrijk ( misschien een klein dwaalspoor met de renner ) , maar zoek het in het land van de laatste opdracht.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn de Lagos de Covadonga, aan de rand van de Picos de Europa, Spanje.

Google heeft of veel foto's hiervan genmaakt, of heel veel mazzel.

Vaak hangt er een dikke mist wanneer de renner hier naar boven gaan.

Ik heb zelf aan de rand van dat meer gestaan. Pas op een meter van de oever zag ik dat er een meer was...

René.

post-32970-0-29597500-1326957273_thumb.jpg

aangepast door ReneBee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn de Lagos de Covadonga, aan de rand van de Picos de Europa, Spanje.

Google heeft of veel foto's hiervan genmaakt, of heel veel mazzel.

Vaak hangt er een dikke mist wanneer de renner hier naar boven gaan.

Ik heb zelf aan de rand van dat meer gestaan. Pas op een meter van de oever zag ik dat er een meer was...

René.

 

Heel correct René

 

Meren van Covadonga

 

http://nl.wikipedia.org/wiki/Meren_van_Covadonga

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...