Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 3


Gast Tha Great Mac

Aanbevolen berichten


feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perfect , uiteraard

en de hint naar de moderne technologie ? Wel deze :

 

In summer 2009, a landscape photograph of the castle was chosen as one of the desktop wallpaper images included in the 'United Kingdom' desktop theme in Microsoft operating system Windows 7, thus bringing an image of the castle to millions of desktop PCs.

 

En de kroonjuwelen ? die werden er verborgen voor de heer Cromwell ...

Zo , dat weten we ook weer : jij mag verder ...

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok,

 

Ditmaal misschien iets moeilijker , geen kasteel maar op het plaatje zien jullie een kerk en een kapel.

 

De kerk is redelijk bekend maar de kapel ook.

 

De plaats met het rode merkteken diende als cover van een album van een heel bekende groep.

 

Graag de naam van deze plaatsen en de naam van de groep en het album. Al is dit laatste niet echt nodig als je geen echte muziekfan bent. ;)

post-37533-0-68540500-1336072661_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry hoor

Maar ik kom er even tussendoor.

Ik kijk geregeld naar jullie vragen

Ik vind het bijzonder knap dat jullie steeds de antwoorden vinden.

Heel leuk en bijzonder knap!!

Rini

 

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie muziek Gene , maar het gaat niet om deze chapel.

 

Voor Rini , goed het plaatje bestuderen , wat redeneren en héééél veel google gebruiken.

 

 

Hint : Op de plaats met de rode markering kun je eeuwenoude graven aanschouwen , deze graven zie je ook op het album cover.

 

Die bekende groep bestaat reeds uit de jaren 60.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep , Rini : ik heb het spel ook eerst een aantal weken gevolgd vooraleer ik mijn eerste posting durfde te doen . Na een tijdje lukt het wel , en soms ook niet .

deze denk ik hier gevonden te hebben :

 

ST PATRICK CHAPEL HEXHAM : http://en.wikipedia.org/wiki/St_Patrick%27s_Chapel,_Heysham

http://g.co/maps/vf3hb

 

Daar heb je van die oude graven :

zie bijlage

 

maar ik vind slechts één album , nl Black Sabbath : best of , zie bijlage

en normaal gebruik jij geen best of - albumcovers : dus ik weet niet zeker of ik nog verder moet zoeken ...

post-41082-0-84916000-1336080635_thumb.jpg

post-41082-0-46062300-1336080664_thumb.jpg

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles correct hoor Gene .

 

maar ik vind slechts één album , nl Black Sabbath : best of , zie bijlage

en normaal gebruik jij geen best of - albumcovers : dus ik weet niet zeker of ik nog verder moet zoeken ...

 

Het album is correct. Inderdaad ik gebruik praktisch nooit "best of" album covers , maar deze cover wordt zo goed vermeld bij het album in wiki , plus dat die "rock-cut tombs" zo mooi in beeld stonden op de cover. Zag toevallig deze dubbele CD bij een vriend enkele weken geleden en kon deze als opdracht niet laten liggen natuurlijk. :)

 

Zo info bij wiki : http://en.wikipedia....f_Black_Sabbath

 

 

The album cover features in the foreground four filled sarcophagi, which are in fact graves dating back to the 11th century. The location is at Heysham, North West England overlooking Morecambe Bay. In the background the sun is setting, so apparently it is at dusk. It has a "The Best of Black Sabbath" title which appears in a Greek style font. On the back of the liner notes, and misc. There is a silhouette of Geezer Butler playing in the moonlight.

 

Aan jou terug de eer...

post-37533-0-49994200-1336088398_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is de cover te mooi voor een "best of " album ...

 

maar verder , en uit een heel andere hoek deze keer :

Dit gebouw , zijn architect en wat gebeurt daar ????.

Hint : de naam van de architect kennen we allemaal , maar -meestal- in een ander verband

post-41082-0-36240900-1336125894_thumb.jpg

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...