Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 3


Gast Tha Great Mac

Aanbevolen berichten

Yep , wie ik wel bedoelde met Frankie is : Frankie Goes to Hollywood , vind ik persoonlijk één van de mooiste covers ooit.

 

_______________________________________________________________________________________________________

 

De volgende ligt een beetje in dezelfde aard als mijn vorige ( remember Ringo Starr ) .

Welke plaats staat hier op het plaatje ? De voorgevel staat op een album van een heel beroemde muzikale artiest. Geef dus ook even mee wie en welk album.

post-37533-0-15185100-1344592331_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Plaats is te zoeken in de US

 

Zoals reeds lichtjes aangegeven kende deze muziekartiest héél goed Ringo Starr.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een album uit de jaren 90.

Het pand op de front cover is nog steeds hetzelfde als in google street view.

post-37533-0-20018400-1344605277_thumb.jpg

post-37533-0-34752800-1344605289_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is er één van.

post-37533-0-59645100-1344674357_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volledig correct DeBeek , zoals je ziet in google street view nog steeds hetzelfde pand. :)

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=-gkxRfMocGE

 

Terug aan jou...

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo geld is weer uitgegeven.

 

Zo de volgende ,

 

Een triest verhaal.

 

Op foto A begon het verhaal,

en op Foto C eindigt het verhaal..

 

Deze Zanger was wereldwijd zeer bekent, zong meestal solo maar maakte ook veel opnames met andere bekende zangers en

zangeressen, ja ook de Beatles waren bekent met deze zanger..

 

Wie was het ?

Hoe heet stad op foto A ?

En wat en waar is foto C ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had gisteren een verjaardagsfeestje bij mijn oudste kleindochter en dit is even langer uitgelopen dan ik dacht.

 

Na die hint van de gloeilamp meneer had ik het al beet ( denk ik ). Is van vandaag zondag en dan kan ik er rotsvast zeker van zijn dat zo rond 11h30 de cd "The best of Roy Orbinson" wordt opgelegd door vrouwlief. Ik ben het gewoon want na het tweede liedje Blue Bayou blijft de cd na een twintigtal seconden altijd hangen. Het mooie van de zaak is dat ik dan weet dat de "apero time" begint. :grin:

 

Zo en nu de antwoorden : de eerste plaats is Vernon, Texas, U.S. zijn geboortestad.

de eindplaats is Westwood Village Memorial Park Cemetery , waar zoveel beroemde personen hun laatste rustplaats hebben.

 

http://en.wikipedia....l_Park_Cemetery

 

De meeste zaken die je hebt aangehaald zul je terug vinden bij wiki :

 

http://en.wikipedia....iki/Roy_Orbison

 

Wat ik wel niet wist dat zijn vrouw een affaire is begonnen met de aannemer van hun woning , tja een triest verhaal voor deze man....

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik wel niet wist dat zijn vrouw een affaire is begonnen met de aannemer van hun woning , tja een triest verhaal voor deze man....

 

Was mij ook niet bekend, wel dat ze bij een motor ongeluk was omgekomen, vlak daarna tijdens een optreden in de UK zijn huis in Amerika in brand stond

waarbij twee van hun kinderen zijn omgekomen,

 

In 1987 bij zijn concert geweest in de maaspoort in 's-Hertogenbosch vrijkaartjes gekregen via de Nederlandse Roy Orbison (bekent van de Soundmixshow en een kennis van mij)

 

In de pauze voorgesteld aan de echte Roy en een tijdje gespoken met hem,,

Wat een vriendelijke bescheiden (tegen verlegen aan ) man was het nog een lp met handtekening gekregen..

 

Vorig jaar op 6 dec is zijn tweede vrouw Barbara overleden precies op de zelfde dag als Roy Orbison 6 dec...

 

Maar U is..

aangepast door DeBeek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...